hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > جدیدترین مدل مانتو مجلسی

جدیدترین مدل مانتو مجلسی

تصاویری از انواع مدل مانتو مجلسی مخصوص خانم ها با سلیقه خاص را در این مطلب مشاهده خواهید کرد که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید مانتویی شیک را برای خود انتخاب نمایید.

مانتو مجلسی ۲۰۲۲ در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید استایلی به روز و متفاوت داشته باشید بهتر است از بین این طرح ها ، مانتویی با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

مدل مانتو مجلسی ۲۰۲۲ شیک و زیبا

مانتو مجلسی از انواع مدل مانتوهای کاربردی برای خانم ها می باشد و بهتر است هر خانمی حداقل یک یا دو طرح مانتو مجلسی در کمد لباس خود داشته باشد. در ادامه با انواع طرح های مانتو مجلسی جدید آشنا خواهید شد که امیدواریم با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

طرح های مانتوی مجلسی کوتاه

بیشتر خانم ها تمایل دارند در پوشش خود از مانتوهای مد روز استفاده نمایند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است مانتوی کوتاه یا بلند خود را از بین طرح های مانتو سال ۲۰۲۲ انتخاب نمایید.

مانتوی مجلسی کوتاه از انواع طرح های محبوب در بین خانم های شیک پوش می باشد و برای دوخت این مانتو از پارچه های طرح دار و ساده استفاده می شود همچنین مانتوهای مجلسی در انواع مدل های کار شده موجود می باشند که شما می توانید با توجه به سبک لباس پوشیدن خود از بین آن ها مانتویی مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

اگر تمایل دارید استایلی جذاب و خاص برای حضور در مهمانی ها و مجالس رسمی داشته باشید مانتوی کار شده یا طرح دار برایتان انتخابی مناسب می باشد همچنین اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید استایلی آراسته داشته باشید بهتر است از مانتوی ساده مجلسی در پوشش خود استفاده نمایید.

مانتوی مجلسی کوتاه را می توانید در پوشش خود با شلوار و دامن مجلسی ست نمایید همچنین اگر تمایل دارید استایلی امروزی تر داشته باشید بهتر است از شلوار قد ۹۰ در پوشش تان استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید رنگ مانتو را با کفش هایتان ست نمایید و جذابیت ظاهری خود را تکمیل نمایید.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد