hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > ۳ بازیکن استقلال از تیم ملی خط خوردند

۳ بازیکن استقلال از تیم ملی خط خوردند

فهرست جدید تیم ملی در شرایطی اعلام شده که استقلال فقط یک نماینده دارد.
دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران به تازگی فهرست بازیکنان دعوت شده برای دو بازی تیم ملی برابر امارات و کره جنوبی را اعلام کرده که در آن چندین تغییر داشته است.


به گزارش فرارو، مهمترین تغییر مربوط به تعداد بازیکنان استقلال است که از ۴ به یک نفر کاهش پیدا کرده است. سیاوش یزدانی، عارف آغاسی، زبیر نیک نفس و جعفر سلمانی بازیکنانی از استقلال بودند که به اردوی قبلی تیم ملی فراخوانده شده بودند، ولی به غیر از سیاوش یزدانی، ۳ نفر دیگر خط خورده اند.

نکته مهم اینکه از جمع این ۴ نفر فقط سیاوش سابقه بازی در استقلال و دعوت شدن به تیم ملی را داشت و سه نفر دیگر قبل از اینکه برای استقلال بازی کنند به تیم ملی فراخوانده شده بودند. با این حال به نظر می‌رسد بازی این ۳ نفر در ترکیب استقلال برابر الهلال چشم اسکوچیچ را نگرفته است. ضمن اینکه بازی ضعیف جعفر سلمانی در ترکیب استقلال و البته در ترکیب تیم ملی، این احتمال را می‌داد که او دیگر دعوت نشود، ولی کمتر کسی تصور می‌کرد اسکوچیچ به یکباره ۳ بازیکن استقلال را خط بزند.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که پرسپولیس مثل اردوی قبلی سه بازیکن در تیم ملی دارد: وحید امیری، میلاد سرلک و مهدی ترابی.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی

دروازه بانان: علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، امیر عابدزاده
مدافعان: حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، مجید حسینی، سیاوش یزدانی، صادق محرمی، احسان حاج صفی، امید نورافکن، میلاد محمدی، صالح حردانی
هافبک ها: سعید عزت اللهی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سامان قدوس، وحید امیری، علی قلی زاده، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، یاسین سلمانی
مهاجمان: کریم انصاری فرد، کاوه رضایی، مهدی قایدی، سردار آزمون، مهدی طارمی
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد