hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > تصاویر طراحی ناخن با آب و لاک

تصاویر طراحی ناخن با آب و لاک

طراحی ناخن با آب یکی از روش های خلاقانه و زیبا برای ایجاد کردن طرح های متفاوت بر روی ناخن است در این مطلب انواع مدل های دیزاین ناخن با لاک و آب و آموزش و روش کار این طراحی زیبا را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

اساس کار دیزاین ناخن با آب استفاده از لاک با رنگ های متنوع و آب است که هر چقدر تنوع رنگ لاک ها بیشتر باشد زیبایی و جذابیت ناخن های شما بیشتر می شود. در ادامه این مطلب انواع طراحی ناخن با کمک لاک و آب و روش کار این مدل دیزاین ناخن ها را مشاهده خواهید کرد.  

دیزاین ناخن ها یکی از کار هایی است که به مهارت و حوصله نیازمند است و بیشتر خانم ها به دیزاین ناخن هایشان علاقه مند هستند در این مطلب قصد داریم تا شما را با انواع طرح های جدید دیزاین ناخن با استفاده از آب و لاک آشنا سازیم.

تصاویر خلاقانه طراحی ناخن با آب و لاک

در زمینه دیزاین ناخن مدل های زیادی وجود دارد که از میان این مدل ها می توان به مدل های فرنچ ناخن و دیزاین ناخن با آب اشاره کرد. در این بخش از آرایش ناخن مجله آرگا انواع مدل های این نوع دیزاین را مشاهده می کنید.



آموزش دیزاین ناخن با آب و لاک

ابتدا ناخن های خود را با کمک رنگ سفید لاک پوش دهید.

سپس رنگ های مورد نظر خو را ( مثلا سفید و سیاه ) را به صورت قطره ای در درون ظرف آبی که به دمای محیط رسیده است اضافه کنید و با کمک چوب کبریت و یا خلال دندادن و … رنگ های لاک را از طرف انتهایی در درون آب باز کنید و سپس یا سلیقه شخصی خود طرح مورد نظرتان را به کمک رنگ های لاک در درون آب ایجاد کنید ( اگر ترجیح می دهید تا ناخن هایتان را با طرح ابر و باد دیزاین کنید می توانید خلال دندان را به صورت چرخشی و دایره ای در درون مخلوط آب و لاک حرکت دهید).

سپس انگشتان خود را به صورت جداگانه در درون آب فرو کنید و بعد از این که بر روی انگشت شما طرح مورد نظر ایجاد شد اطراف انگشت خود را با کمک پارچه پاک کنید.

بهتر است که ابتدا اطراف ناخن های خود را با کمک چسب ناخن بپوشانید و سپس انگشتان خود را در درون مخلوط آب و لاک فرو ببرید با این کار دیگر لاک ها بر روی پوست اطراف ناخن های ما نمی چسبد.

دیزاین ناخن با آب را در تصاویر زیر در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم با کمک این طرح های خلاقانه و جدید بتوانید ناخن های خود را به زیبایی دیزاین کنید.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد