hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > تصاویر مدل بافت مو جدید و شیک

تصاویر مدل بافت مو جدید و شیک

یکی از تکنیک هایی که در آرایش موها بسیار پر کاربرد است تکنیک بافت مو می باشد. بافت مو مخصوص خانم ها و دختران جوان است و شما می توانید از مدل های متنوع بافت مو برای موهایتان استفاده کنید. در ادامه انواع متنوع مدل بافت مو زیبا و جدید را ملاحظه می فرمایید.

بافتن مو ها از پیچیدن دو و یا سه دسته مو از لابه لای یکدیگر به وجود می آید در برخی از مدل های بافت مو نیاز است که دسته های بیشتری از موها را از لا به لای یکدیگر عبور دهید تا بافت موی مورد نظرتان را به وجود آورید. این نوع مدلهای بافت مو در بین خانم ها بسیار پرطرفدار است.

از بافت مو می توانید در برخی از نقاط موهای سر و یا همه موهای سر استفاده کنید. اگر موهای یکدست و صافی دارید به شما توصیه می کنیم برای حالت دادن به موهای خود حتما با کمک مدلهای بافت مو متنوع موهایتان را ببافید تا زیبایی و جذابیت موهایتان چند برابر شود.

تصاویر مدل بافت مو جدید و شیک

بافت مو ها را می توان به دو دسته دائمی و موقتی تقسیم بندی کرد. بافت موهای موقتی که بسیار ساده هستند و شما می توانید خودتان از پس آن ها بر آیید. بافت موهای موقتی تنوع زیادی دارند و شما می توانید با کمک بافت موهای موقتی حصیری و تیغ ماهی و بافت های ساده رو و زیر و …. موهایتان را ببافید و برای مدت کوتاهی این بافت مو ها را بر روی موهایتان نگه دارید.


بافت موهای دائمی تا حدودی سخت هستند و معمولا بیشتر خانم ها برای این مدل بافت موها به سالن های زیبایی مراجعه می کنند. این بافت موها را می توانید به مدت ۱ ماه بر روی موهای خود نگه دارید. بافت موهای دائمی مربوط به کشور هایی نظیر آفریقا و مکزیک می شوند از این بافت موها می توانید برای فصل های گرم استفاده کنید. بافت موهای آفریقایی در بین خانم ها طرفداران بی شماری دارد.

مدلهای بافت مو جلوی سر

مدل بافت مو های جلوی سر که به بافت خطی نیز معروف هستند مخصوص جلوی موهای سرمی باشند. در این روش موها به شکل خطی محکم و به صورت کشیده بافته می شوند. در برخی از مدلهای بافت موی جلوی سر در وسط هر بافت پوست سر دیده می شود.

عکس های بافت مو دخترانه و زنانه

مدل بافت مو دخترانه و زنانه تنوع بسیاری زیادی دارد و شما می توانید بنا بر سلیقه شخصی و فرم موهایتان از انواع این مدلهای بافت استفاده کنید.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد