hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > فروش فوق العاده ایران خودرو ۱۴۰۰ بدون قرعه کشی + قیمت محصولات و شرایط ثبت نام فروش نقدی

فروش فوق العاده ایران خودرو ۱۴۰۰ بدون قرعه کشی + قیمت محصولات و شرایط ثبت نام فروش نقدی

ایران خودرو ثبت نام فروش نقدی بدون قرعه کشی خودروی هایما S۷ پلاس (فروش فوق العاده با قیمت قطعی - بخشنامه ۴۳۹۵) را در مهر ۱۴۰۰ آغاز کرد و فرم ثبت نام از طریق سایت این خودروسازی در دسترس است.
 ثبت‌نام طرح فروش فوق‌العاده بدون قرعه کشی ایران خودرو در مهر ۱۴۰۰ آغاز شد و هیچ گونه مبلغی به‌عنوان پیش‌دریافت، تا قبل از اعلام اسامی منتخبان در قرعه‌کشی اخذ نخواهد شد؛ متقاضیانی که در قرعه‌کشی‌های قبلی ایران خودرو، انتخاب نشده‌اند و انتخاب شدگان در طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به انجام مجدد ثبت نام اقدام کنند.

محصولات ایران خودرو

بر اساس بخشنامه ۴۳۹۵ ایران خودرو، هایما S۷ پلاس توربوشارژ اتوماتیک در این طرح عرضه می‌شود.

ثبت نام ایران خودرو

ثبت نام در نام طرح جدید فروش ایران خودرو از روز چهارشنبه مورخ هفتم مهر ماه ۱۴۰۰ شروع و تا پزمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

مطابق با بخشنامه شماره ۴۲۴۹ دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات نام نویسی است و در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

سایت ایران خودرو

متقاضیان برای ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنند.

فروش فوق العاده ایران خودرو ۱۴۰۰ بدون قرعه کشی + قیمت محصولات و شرایط ثبت نام فروش نقدی

قیمت ایران خودرو هایما S۷ پلاس توربوشارژ اتوماتیک

در طرح جدید پیش فروش ایران خودرو هایما S۷ پلاس توربوشارژ اتوماتیک با قیمت قطعی ۶۷۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

نکته ۲: در صورت افزایش هزینه‌ها و الزامات قانونی، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت است.

رنگ محصولات ایران خودرو

در طرح جدید پیش فروش ایران خودرو هایما S۷ پلاس توربوشارژ اتوماتیک در رنگ‌های سفید، مشکی متالیک، ذغالی متالیک، خاکستری متالیک و نقره‌ای متالیک عرضه می‌شود.
نکته: انتخاب رنگ خودرو توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

زمان تحویل محصولات ایران خودرو

بر اساس اعلام ایران خودرو زمان تحویل خودروها حداکثر ۹۰ روزه خواهد بود.

مهلت واریز وجه ایران خودرو

متقاضی باید ظرف ۵ روز پس از اعلام اسامی انتخاب شدگان و دریافت پیامک، وجه خودرو را از طریق سایت ایران خودرو واریز کند در غیر این صورت ثبت نام کان لم یکن تلقی خواهد شد.

زمان قرعه کشی ایران خودرو

حداکثر ۳ روز کاری پس از پایان ثبت نام، قرعه کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد شد.

نحوه واریز وجه ایران خودرو

  • پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی‌الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز می‌کند.
  • الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.
  • قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد.

فرآیند ثبت نام ایران خودرو

برای ثبت نام و واریز وجه، لازم است متقاضی، با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد شود و پس از انتخاب خودرو و رنگ نسبت به واریز وجه صرفاً به صورت اینترنتی در زمان ثبت نام و از طریق سایت اینترنتی فروش محصولات شرکت ایران خودرو، اقدام کند. به واریز وجوه از طریق غیر سایت مذکور، ترتیب اثری داده نمی‌شود.
متقاضی می‌بایست پس از دریافت پیامک ردیف قرارداد و بعد از مرحله واریز وجه، نسبت به انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کد پستی) و شرکت بیمه‌گر از طریق میزکار مشتری اقدام کند. در غیر این صورت، هرگونه تأخیر در تخصیص خودرو بر عهده مشتری خواهد بود.
نکته ۱: امکان واریز وجه در یک تراکنش از طریق کلیه کارت‌های بانکی دارای قابلیت پرداخت مبلغ این خودرو، میسر است و لیکن با توجه به احتمال محدودیت سقف پرداخت در برخی از کارت‌های بانکی، لازم است متقاضیان محترم تا پیش از اقدام به ثبت نام از افزایش سقف پرداخت کارت بانکی خود اطمینان حاصل کنند.
نکته ۲: برای دریافت کد کاربری و کلمه عبور، لازم است متقاضی شماره شبای مربوط به خود را معرفی کندد.
نکته ۳: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.
فروش فوق العاده ایران خودرو ۱۴۰۰ بدون قرعه کشی + قیمت محصولات و شرایط ثبت نام فروش نقدی

شرایط عمومی بخشنامه ایران خودرو

  • به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.
  • ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.
  • چنانچه مشتری در یک سال اخیر نسبت به بروز رسانی آدرس محل سکونت خود در سیستم راهور ناجا اقدام کرده و طی این مدت، محل سکونت خود را تغییر نداده است، نیازی به ارائه برگه احراز سکونت ندارد.
  • صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی، آدرس و کد پستی بر عهده متقاضی است و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات ناشی از آن از جمله تأخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده متقاضی است.
  • در صورت بروز هرگونه تأخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل ۳۶ درصد سالیانه (۳ درصد ماهانه)، خسارت تأخیر به صورت روز شمار محاسبه و مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.
  • در صورت بروز تأخیر در تحویل خودرو، امکان انصراف از قرارداد برای مشتری وجود خواهد داشت.
  • در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط این بخشنامه، ثبت نام متقاضی از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد.
  • سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ است و کلیه پیامک‌های ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.
  • شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی در حین نام نویسی ۸۲۲۷۲۷۲۷-۰۲۱ است.
کد خبر 525489
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد