hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > روند کاهشی کرونا در زنجان با شیب ملایم است

روند کاهشی کرونا در زنجان با شیب ملایم است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از کاهش بستری‌های کرونا در استان زنجان طی روزهای گذشته خبر داد و گفت: روند کاهشی کرونا در استان با شیب ملایم است.

پرویز قزلباش در گفتگو با خبرنگار مهر از کاهش بستری‌های کرونا در استان زنجان طی روزهای گذشته خبر داد و گفت: مبتلایان به کرونا هم در استان رو به کاهش است.

وی اظهار کرد: روند کاهشی کرونا در استان زنجان با شیب ملایم است و در این میان شهروندان همچنان باید بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند چرا که هنوز کرونا تمام نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۳۰ هزار تست سرپایی و بیش از ۳۴ هزار تست برای بیماران بستری در سطح استان انجام شده است، گفت: میزان مراجعات به مراکز ۱۶ ساعته از ۱۴ هزار نفر در هفته چهارم شهریور به ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر در هفته گذشته رسیده است.

قزلباش به رنگ بندی شهرستان‌های استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: هم‌اکنون شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده و خرمدره در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های سلطانیه، ایجرود، ماهنشان و طارم در وضعیت زرد قرار دارند.

وی با بیان اینکه رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در استان کاهش یافته است، گفت: هم‌اکنون میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان بیش از ۵۵ درصد است و باید این مهم توسط مردم به خوبی تقویت شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: امیدواریم هر چه زودتر شاهد ریشه کنی ویروس کرونا باشیم و محدودیت‌ها از بین برود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد