hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > بازگشت برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر ۳۹ با «شادروان»

بازگشت برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر ۳۹ با «شادروان»

با پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «شادروان» دومین ساخته سینمایی حسین نمازی به تهیه کنندگی عباس نادران، نخستین عکس از این فیلم منتشر شد.
روز گذشته بود که خبر مبنی بر اتما ساخت جدیدترین اثر سینمایی حسین نمازی از سوی روابط عمومی این فیلم منتشر شد و در کنار این خبر از نخستین عکس و اسامی بازیگران این فیلم سینمایی نیز رونمایی شد.
در اولین عکس منتشر شده از این فیلم سینمایی سینا مهراد و گلاره عباسی دیده می‌شوند، با توجه به آخرین ایفای نقش بسیار خوبی که گلاره عباسی در فیلم سینمایی «ابلق» نرگس آبیار داشت به نظر می‌رسد این بازیگر توانا این بار نیز در قالب یک شخصیت متفاوت دیگر در فیلم سینمایی «شادروان» ظاهر شده است.
بازگشت برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر ۳۹ با «شادروان»
گلاره عباسی پیش از این در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم سینمایی «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از آن خود کرده است، او پیش از این با ایفای نقش متفاوت خود در فیلم‌هایی، چون «شیار ۱۴۳» و «نفس» نشان داد که توانایی حضور در قالب نقش‌های متفاوت بسیاری را دارد از طرفی گلاره عباسی از جمله بازیگرانی است که هم در سینما و هم در تلویزیون بسیار محبوب و در هر دو مدیوم در آثار بسیار موفقی نقش آفرینی کرده و هر بار فاصله خود با تکرار و کلیشه شدن را بیشتر و بیشتر کرده است.
حالا باید دید برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن این بار چگونه و با چه ابعاد شخصیتی در سینما ظاهر می‌شود البته ناگفته نماند که از چیدمان بازیگران فیلم سینمایی «شادروان» می‌توان تا حد زیادی به کیفیت این اثر و میزان ارتباط آن با مخاطب پی برد.
از دیگر بازیگران فیلم سینمایی «شاروان» می‌توان از نازنین بیاتی، بهرنگ علوی و رویا تیموریان و همچنین چهره‌هایی، چون رضا رویگری و بهرام ابراهیمی نیز در این اثر سینمایی نام برد. همچنین در این فیلم پربازیگر، چهره‌های تئاتری، چون ایمان برات‌پور، محسن مهری، سجاد رضایی، حافظ نبی‌زاده، بهناز نادری، اعظم کبودیان، فرناز صالحتاش، الهه افشاری، بابک جعفریه، مریم افشار و محمدموسی اکبری نیز نقش آفرینی می‌کنند.
بازگشت برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر ۳۹ با «شادروان»
طبق آخرین خبر‌ها فیلم جدید حسین نمازی دارای یک ژانر اجتماعی است، روایتی شیرین از یک ملودرام در بستر خانواده‌ای حاشیه‌نشین که پیش‌بینی می‌شود اولین نمایش این فیلم سینمایی در چهلمین جشنواره ملی فیلم فجر اتفاق بیفتد.
عوامل این فیلم عبارتند از؛ نویسنده و کارگردان: حسین نمازی، تهیه کننده: عباس نادران، مدیرفیلمبرداری: مسعود سلامی، مدیر صدابرداری: بابک اردلان، طراح صحنه: بهزاد جعفری طادی، طراح لباس: فاطمه صفری زاده، طراح چهره‌پردازی: امید گل‌زاده، مدیر تولید: عماد طاهری، مدیر تدارکات: هادی غفارلو، دستیار کارگردان و مدیربرنامه‌ریزی: سعید بیات، منشی صحنه: آرزو قربانی، روابط عمومی: زهرا دمزآبادی، عکاس: محمد صادق زرجویان.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد