hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدل شلوار بگ جدید و شیک

مدل شلوار بگ جدید و شیک

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل شلوار بگ زنانه و دخترانه را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید شلواری با تن پوش مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل شلوار بگ امروزه به یکی از پرطرفدارترین طرح های شلوار تبدیل شده است و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت و خاص داشته باشید بهتر است از این طرح شلوار در پوشش تان استفاده نمایید.

مدل شلوار بگ با طرح و رنگ های متنوع

شلوار بگ در انواع طرح های پارچه ای و جین موجود می باشد که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی و سبک پوشش شما بستگی دارد. در ادامه طرح هایی از شلوار بگ را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.


طرح های شلوار بگ زنانه و دخترانه

شلوار بگ از انواع شلوارهایی است که سر تا سر گشاد می باشد و اغلب در قسمت کمر و گاهی اوقات دور مچ آن از کش استفاده می شود و این طرح شلوار برای خانم های خوش استایل و خانم ها با فرم اندام لاغر انتخابی مناسب می باشد.

توجه داشته باشید که شلوار بگ مانند شلوار مام فیت و  شلوار مام استایل دارای طرحی متفاوت است و اگر شما تمایل دارید استایلی خاص برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید بهتر است از این شلوار در پوشش تان استفاده نمایید.

اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که به دنبال استایلی راحت و غیر رسمی می باشید بهتر است از شلوار بگ در پوشش تان استفاده نمایید همچنین در انتخاب انتخاب رنگ شلوار باید دقت لازم را داشته باشید تا با پوشیدن شلوار فرم اندامی مناسب پیدا کنید. شلوار بگ در انواع رنگ های تیره و روشن و خنثی موجود می باشد که شلوارها با رنگ سفید و طوسی و شتری و شیری و مشکی و قهوه ای جزء انتخاب های مناسب هستند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد