hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آخرین وضعیت کرونا در مازندران

آخرین وضعیت کرونا در مازندران

کرونا در مازندران، همچنان روند ثابتی دارد به طوری که با بستری شدن ۷۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ و یا مشکوک به کرونا، تعداد بستری‌شدگان کرونایی مازندران به ۵۰۰ بیمار رسید.
سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۶۰ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.
وی تصریح کرد: در همین مدت تعداد ۵۰ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: هم اکنون ۳۶۷ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۹۰ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.
از سوی دیگر و بر اساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر ۱۳۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.
بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ بیمار جدید بستری و ۱۵ بیمار هم ترخیص شدند. ۲۳ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
به گزارش ایسنا، تاکنون ۵۰۰ بیمار مشکوک به ویروس کرونا و یا مبتلا به کووید ۱۹، در مراکز درمانی زیرنظر دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد