درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 90717 | 03 مهر 1400 ساعت 18:50

دلیل محرومیت مجیدی توسط کمیته اخلاق مشخص شد

دلایل جریمه نقدی سرمربی تیم فوتبال استقلال توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مشخص شد.
دلیل محرومیت مجیدی توسط کمیته اخلاق مشخص شد


به گزارش  سایت رسمی باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی امروز در کمیته اخلاق حضور یافت و با پرداخت جریمه پانصد میلیون ریالی و اخذ تاییدیه لازم تا ساعتی دیگر در تمرینات تیم استقلال حاضر خواهد شد.
طبق دلایلی که به سرمربی تیم استقلال اعلام شده است، مصاحبه مجیدی در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ تحت عنوان «فکر می‌کنم کی‌روش این کمیته فنی را جمع کرده بود و بعد از رفتن او آنها باز دکان خودشان را باز کرده‌اند.» و اظهارات مجیدی درباره آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات در بهار سال جاری، علت جریمه نقدی او توسط کمیته اخلاق بوده است.
با اعلام کمیته اخلاق به سرمربی آبی‌ها، مجیدی مشکلی برای همراهی تیم فوتبال استقلال نخواهد داشت.


عکس خوانده نمی‌شود