hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > بیوگرافی بازیگران سریال هم سایه

بیوگرافی بازیگران سریال هم سایه

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی بازیگران سریال هم سایه همراه با تصاویر شخصی آن ها را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.
مجموعه تلویزیونی “هم سایه” اولین کار محمدحسین غضنفری می باشد که در تولید این مجموعه با علی پرکیانی تهیه کننده و تهمینه بهرام و ارسلان امیری نویسندگان همکاری نموده است. این کارگردان تاکنون هیچ تجربه کارگردانی نداشته و به عنوان تدوینگر فعالیت می کرد. ایشان اکنون به سراغ کارگردانی رفته و اولین تجربه خود را در تولید سریال هم سایه در سال ۱۴۰۰ به دست آورده است. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بازیگران سریال هم سایه و تصاویر آنها آشنا شوید.
اشنایی با هنرمندان سریال هم سایه

بازیگران سریال هم سایه + بیوگرافی کامل آن ها

مجموعه تلویزیونی «هم سایه» عنوان سریال ایرانی به کارگردانی محمدحسین غضنفری و تهیه کنندگی علی پورکیانی، محصول شهریور ماه سال ۱۴۰۰ از شبکه سه سیما است. نگارش فیلمنامه در سی و پنج قسمت بر عهده تهمینه بهرام علیان و ارسلان امیری بود.
ابتدا نام این سریال ” نیمروز تا تهران” بود و سپس به ” شرق بهشت” تغییر نام دادند. برای بار سوم اسم این مجموعه تغییر کرد و در نتیجه به اسم ” هم سایه” روی آنتن رفت.
سریال هم سایه از روز سه شنبه ۱۶ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه بروی آنتن رفته است و تکرار آن در ساعت های ۱:۳۰ بامداد ۰۹:۴۵ صبح و ۱۴:۳۰ ظهر می باشد. همچنین روزهای پنجشنبه نیز خلاصه هفتگی این سریال پخش خواهد شد.

موضوع این سریال در رابطه با مهاجرت مردم افغان به ایران می باشد و در خلاصه سریال آمده است که
این سریال درباره مهاجرین افغانستان به ایران بوده که دردسرها و دغدغه‌های آنها را به تصویر می‌کشد با توجه به اتفاقات اخیر در افغانستان و حمله طالبان به این کشور سیل زیادی از افغانی ها آواره شده‌اند که سریال هم سایه به موضوع مهاجرت آنها خواهد پرداخت.
یک سکانس سریال هم سایه

بیوگرافی بازیگران مجموعه تلویزیونی هم سایه

از جمله بازیگران سریال هم سایه می توان مجید مظفری، شقایق فراهانی، مائده طهماسبی، پیام دهکردی، مهران رجبی، رویا جاویدنیا، مریم کاظمی، جواد مولانیا، محیا دهقانی، شیدا خلیق، آزاد سیفی، امیراحمد قزوینی، ناصر سجادی حسینی، جلال فاطمی، ناهید عساکره و شیرین ضابطیان را نام برد که در ادامه این بخش می توانید مختصری از بیوگرافی این بازیگران سریال همسایه را مرور خواهیم کرد.
علاوه بر بازیگران اصلی سریال هم سایه, اسماعیل خلج، فرید سجادی حسینی، رضا عموزاده، محسن مردی، رضا سخایی ، میلاد کروسی، ایمان برات پور، مهسان خداکرمی، رامین یحیی زاده و شهلا اکبری از دیگر بازیگران ایرانی این سریال می باشند.
در سریال هم سایه بازیگران افغانی همچون محمدامین صاحب زاده، فاطمه میرزایی، نازبلا احمدی، غلامحسین محمدی، مهدی حسینی، نازنین موسوی، علی حکیمی، محسن رنجبر و … حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته اند.
معرفی بازیگران سریال هم سایه
مریم کاظمی
مریم کاظمی نویسنده ،کارگردان تئاتر و هنرپیشه سینما و تلویزیون محبوب و مطرح ایرانی متولد سال ۱۳۴۴ که هم اکنون وی ۵۶ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته کارگردانی و بازیگری از دانشگاه تهران می باشد.
خوب است بدانید که ایشان علاوه بر کارگردانی و بازیگری به عنوان سرپرست گروه تئاتر مستقل و مدرس فعالیت می کند.
او از سال ۱۳۶۶ در سن ۲۲ سالگی بازیگری را از تئاتر شروع کرد و در سال ۱۳۶۹ با «مجموعه طنز» به کارگردانی رسول نجفیان وارد قاب تلویزیون شد.
بازیگران سریال هم سایه + تصاویر
شقایق فراهانی 
شقایق فراهانی  هنرپیشه معروف و سرشناس سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۲ مرداد ماه سال ۱۳۵۱ که هم اکنون وی ۴۹ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.
این بازیگر زیبا، در سال ۱۳۷۵ در سن ۲۴ سالگی با فیلم سینمایی “لیلا” به کارگردانی داریوش مهرجویی مقابل دوربین قرار گرفت. سپس با فیلم سینمایی “پروانه” در سال ۱۳۸۲ به شهرت زیادی رسید.
ایشان در سال ۱۳۶۹ ازدواج کرد، اما پس از به دنیا آمدن پسرش از همسرش جدا شد.
گالری تصاویر هنرمندان سریال هم سایه
جواد مولانیا
جواد مولانیا کارگردان تئاتر و هنرپیشه سینما و تلویزیون مطرح ایرانی متولد سال ۱۳۵۶ که هم اکنون وی ۴۴ سال سن دارد و رد شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین وی فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته نقاشی می باشد.
ایشان فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۸ در سن ۲۱ سالگی با تئاتر شروع کرد و سپس در سال ۱۳۸۵ در سریال “اولین شب آرامش” بازی کرد.
آقای مولانیا سابقه مجری در برنامه هایی از جمله «یخ در بهشت»، «پسران ایرونی» و «خانه فیروزه ای» دارد.
زندگینامه بازیگران مجموعه هم سایه

رویا جاویدنیا

رویا جاویدنیا  هنرپیشه با استعداد و مشهور تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۱۰ مرداد ماه سال ۱۳۴۴ که هم اکنون وی ۵۶ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین او فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته هنرهای تجسمی شاخه سفال گری می باشد.
ایشان فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۴ در سن ۴۰ سالگی با فیلم سینمایی “عصر جمعه” مقابل دوربین قرار گرفت. سپس در سال ۹۶ با مجموعه “سایه بان” به شهرت رسید و در مجموعه “دلدار” هم شهرتش چند برابر شد.
بازیگران سریال هم سایه
مائده طهماسبی 
مائده طهماسبی بازیگر توانا و محبوب سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۱۹ تیر ماه سال ۱۳۳۶ که هم اکنون وی ۶۴ سال سن دارد و در شهر بابل چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصبل مدرک فوق لیسانس خبرنگاری با گرایش تئاتر می باشد.
خانم طهماسبی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ در سن ۴۲ سالگی با فیلم سینمایی “دایره” کاری از جعفر پناهی آغاز نمود.
وی چندین سال پیش با آقای فرهاد آئیش بازیگر معروف ایرانی ازدواج کرد.
بازیگران سریال هم سایه
مجید مظفری 
مجید مظفری بازیگر معروف سینما و تلویزیون کشورمان متولد ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۲۹ که هم اکنون وی ۷۱ سال سن دارد و در شهر تهران متولد شده است. همچنین وی تحصیل کرده دوره پنج ماهه بازیگری در دانشگاه ونسن پاریس می باشد و از سال ۱۳۴۷ در سن ۱۸ سالگی وارد عرصه بازیگری شد.
او در سال ۱۳۴۹ با فیلم «پایان تاریکی» جلوی دوربین رفت.
بازیگران سریال هم سایه + تصویر
محیا دهقانی 
محیا دهقانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۲۴ دی ماه سال ۱۳۷۰ که هم اکنون وی ۳۰ سال سن دارد و در شهر تهران به دنیا آمده است. همچنین او فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته ادبیات نمایشی می باشد.
دهقانی از سن ۸ سالگی رشته کاراته را شروع کرد و اکنون دان دو دارد. او از سال ۱۳۹۱ در سن ۲۱ سالگی وارد عرصه بازیگری شد و با سریال “قهر و آشتی” جلوی دوربین قرار گرفت.
هنرمندان مجموعه تلویزیونی هم سایه
پیام دهکردی
پیام دهکردی هنرپیشه سینما و تلویزیون کشورمان متولد ۲۰ اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۶ که هم اکنون وی ۴۴ سال سن دارد و در شهر شهر کرد چشم به جهان گشوده است. همچنین وی فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته ادبیات دراماتیک از دانشگاه آزاد اراک و فوق لیسانس تئاتر از دانشگاه تهران می باشد.
دهکردی در سال ۱۳۸۲ با سریال ” باغ بلور” مقابل دوربین قرار گرفت و سپس سال ۱۳۸۶ با سریال “شهریار” به شهرت رسید.
شرح حال بازیگران مجموعه هم سایه

جلال فاطمی

جلال فاطمی هنرپیشه محبوب سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۵ تیر ماه سال ۱۳۳۶ که هم اکنون وی ۶۴ سال سن دارد و در شهر تهران متولد شده است. همچنین او فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته فیلم و پویانمایی از دانشگاه کل آرتس آمریکا می باشد
او برای نخستین بار در سال ۱۳۹۱ با فیلم «خسته نباشید» جلوی دوربین رفت و سپس با سریال «پازل» وارد قاب تلویزیون شد.
هنرمدان مجموعه هم سایه + بیوگرافی
امیراحمد قزوینی
امیراحمد قزوینی بازیگر جوان و موفق ایرانی متولد ۱۳ تیر ماه سال ۱۳۵۵ که هم اکنون وی ۴۵ سال سن دارد و در شهر یزد چشم به جهان گشوده است.
 ایشان فعالیت حرفه ای خود را در سال ۱۳۹۱ با فیلم «پچ پچه های پشت خط نبرد» به کارگردانی اشکان خیل نژاد آغاز نمود و اکنون از بازیگران سریال “هم سایه” می باشد.
زندگینامه هنرمندان هم سایه
ناصر سجادی حسینی
ناصر سجادی حسینی هنرپیشه مطرح سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۲۹ مرداد ماه سال ۱۳۵۶ که هم اکنون وی ۴۴ سال سن دارد و در شهر اهواز چشم به جهان گشوده است. او فرزند فرید سجادی حسینی می باشد.
اولین فعالیت بازیگری خود را در فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی و نویسندگی کاوه صباغ زاده در سال ۱۳۹۵ تجربه کرد و در سال ۱۳۹۷ با سریال «لحظه گرگ و میش» شناخته شد.
هنرمندان سریال هم سایه
شیدا خلیق
شیدا خلیق هنرپیشه جوان و زیبا ایرانی متولد ۵ خرداد ماه سال ۱۳۷۲ که هم اکنون وی ۲۸ سال سن دارد و در شهر تهران به دنیا آمده، او مدرک لیسانس طراحی صحنه دارد.
وی در سال ۱۳۸۸ در سن ۱۶ سالگی در فیلم سینمایی “دختران ” حضور یافت و در سال ۹۶ با سریال “گلشیفته” به شهرت رسید.
آشنایی با بایگران سریال هم سایه
مهران رجبی
مهران رجبی بازیگر سرشناس و معروف سینما و تلویزیون ایرانی متولد ۱۲ دی ماه سال ۱۳۴۰ که هم اکنون وی ۶۰ سال سن دارد و در شهر کرج چشم به جهان گشوده است. همچنین او فارغ‌ التحصیل دوره کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد گرافیک در دانشگاه تربیت مدرس می باشد.
او فعالیت حرفه ای خود را با سریال “بچه های مدرسه همت” شروع کرد.
بازیگران مجموعه هم سایه
ناهید عساکره
ناهید عساکره بازیگر تازه کار و مطرح سینما و تلویزیون کشورمان متولد ۱۱ شهریور ماه سال ۱۳۷۳ که هم اکنون وی ۲۷ سال سن دارد و در شهر آبادان به دنیا آمده است. ایشان با شرکت در برنامه عصر جدید استعداد و توانایی بازیگری خود را به داوران نشان داد و اکنون به عنوان بازیگر در تلویزیون حضور دارد.
هنرمندان مجموعه هم سایه
آزاده سیفی
آزاده سیفی هنرپیشه زیبا و جوان تئاتر و سینما ایرانی متولد سال ۱۳۶۸ که هم اکنون وی ۳۲ سال سن دارد و در شهر مشهد مقدس متولد شده است. او تحصیل کرده رشته مهندسی عمران است و یکی دیگر از بازیگران سریال هم سایه است.
خانم سیفی فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۹۳ با سریال «پرده نشین» کاری از بهروز شعیبی آغاز نمود.
بیوگرافی بازیگران سریال هم سایه
شیرین ضابطیان
از دیگر بازیگران سریال هم سایه شیرین ضابطیان است. این بازیگر تازه کار ایرانی متولد دهه ۶۰ می باشد. ایشان فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۹۶ با سریال “هیئت مدیره” آغاز نمود.
بازیگران سریال هم سایه + بیوگرافی

عوامل سریال هم سایه

  • ناظر کیفی: امیر ابیلی
  • منشی صحنه: مژگان تمجیدی
  • جلوه های بصری: امیر ولیخانی
  • مشاور گویش: زهرا احمدی
  • طراح صحنه: محمد شیدایی
  • طراح لباس: رها دادخواه
  • جانشین تولید: افشین رئوفی
  • صداگذاری: گیسو آزاد روش
  • طراح چهره پرداز: مهرداد میرکیانی
  • تدوین: امید آرمانی
  • مدیر تصویربرداری: بابک ابرغانی
  • مدیر تولید: جسین پورکیانی
  • طراح بدلکاری: کیوان رضایی
  • مسئول هنروران: اشکان واحدی
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد