hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > صدور رایگان مدارک دانش آموختگی مفقودی دانشجویان سیل زده

صدور رایگان مدارک دانش آموختگی مفقودی دانشجویان سیل زده

مرتضی محسنی گفت: مدارک دانش آموختگی موقت و دائم فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور که نسخه اصلی آن در سیل اخیر مفقود یا مخدوش شده؛ با تایید مراکز و واحد استانی رایگان و در اسرع وقت صادر می شود.
به گزارش رویداد ایران به نقل از فارس، مرتضی محسنی معاون آموزشی دانشگاه پیام نور، ضمن ابراز همدردی با هموطنان آسیب دیده سیل اخیر در سراسر کشور گفت: مدارک دانش آموختگی موقت و دائم فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور که نسخه اصلی آن در سیل اخیر مفقود یا مخدوش شده؛ با تایید مراکز و واحد استانی رایگان و در اسرع وقت صادر می شود.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور کشور افزود: دانش آموختگان برای ثبت درخواست و دریافت دانشنامه های جدید به مراکز و واحدهای خود مربوطه مراجعه کنند.
وی با عنوان اینکه صدور مدارک دانش آموختگی جدید برای آسیب دیدگان از سیل منوط به تایید مرکز یا واحد دانشگاهی مربوطه است، اظهار داشت: این خدمت به تمامی استان های سیل زده کشور ارائه می شود.
محسنی در پایان از انتقال مدارک و اسناد مراکز و واحدها در مناطق سیل زده خبر داد و افزود: با تلاش و پیش بینی های صورت گرفته در اکثر مناطق در معرض سیل، با اقدامات پیشگیرانه، کلیه مدارک و اسناد آموزشی، مالی و اداری موجود در مراکز واحدهای دانشگاه های پیام نور، جمع اوری و به محل های ایمن منتقل شده اند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد