hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > عباسیان: علیه هوادار و هزینه‌هایش جوسازی کردند

عباسیان: علیه هوادار و هزینه‌هایش جوسازی کردند

هافبک تیم هوادار از دلایل پیوستنش به این تیم صحبت کرد.
معین عباسیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیوستنش به هوادار اظهار داشت: فصل گذشته عضو تیم خوب آلومینیوم بودم و قراردادم که تمام شد چند پیشنهاد داشتم و با بررسی جوانب به این نتیجه رسیدم که هوادار بهترین گزینه است. با توجه به شرایط ترجیحم این بود که در تهران بازی کنم و هوادار هم یک مجموعه حرفه‌ای است که از حضور در این تیم خوشحالم. ضمن اینکه رضا عنایتی همبازی خودم بوده و به او علاقه و ارادت ویژه‌ای دارم.
وی افزود: هوادار یک تیم نوپا است که تازه به لیگ برتر آمده است و رضا عنایتی با همه سختی‌ها و مشکلات آن را حفظ کرد و به سطح اول فوتبال ایران رساند و حالا هم تلاش همه ما این است که بهترین عملکرد را برای این مجموعه داشته باشیم. فکر می‌کنم با یک برنامه ریزی خوب و اصولی هوادار طی 2-3 سال آینده یکی تیم‌های مدعی فوتبال ایران باشد و آن را در رتبه‌های بالای جدول ببینیم.
هافبک تیم هوادار در ادامه گفت: برای فصل جاری هدف ما این است که تیم را به یک ثبات برسانیم و فکر می‌کنم پتانسیل این را داشته باشیم که رتبه تک رقمی بیاوریم و حرف‌هایی برای گفتن داریم. رضا عنایتی یک مربی جوان و با دانش و با انگیزه است و کار کردن با او لذت بخش است و ایده‌ها و تفکراتش را دوست دارم و فکر می‌کنم تبدیل به یکی از مربیان مطرح و موفق فوتبال ایران خواهد شد.
عباسیان در مورد شایعاتی مبنی بر هزینه‌های تیم هوادار و مطرح شدن نام‌هایی مثل دیاباته برای این تیم در هفته‌های گذشته توضیح داد: این مسائل شایعاتی بیش نبود و از همان اول قصد داشتند علیه ما جو رسانه‌ای راه بیاندازند و دیدید که هیچکدام واقعیت نداشت. تیم خصوصی در ایران نمی‌تواند به اندازه تیم‌های صنعتی هزینه کند و هوادار هم بعید می‌دانم هزینه غیر معقولی در نقل و انتقالات انجام داده باشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد