hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بیش از ۱۳۲ هزار دوز واکسن در فسا تزریق شده است

بیش از ۱۳۲ هزار دوز واکسن در فسا تزریق شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا اعلام کرد که با دریافت محموله‌های جدید واکسن کووید۱۹، تا ۲۹ شهریورماه ۱۳۲ هزار و ۱۱ دوز واکسن به گروههای هدف در این شهرستان تزریق شده است.
علی اصغر خالقی گفت: تا ۲۹ شهریور تعداد ۹۳ هزار و ۹۰۱ نفر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند که به ۳۸ هزار و ۱۱۰ نفر از آنها دوز دوم نیز تزریق شده است.
به گزارش ایسنا به نقل از علوم پزشکی فسا، او با بیان اینکه اولین واکسن در دسترس بهترین واکسن است، افزود: واکسیناسیون عمومی تاثیر زیادی در عدم ابتلا به بیماری شدید و کاهش مرگ و میر و بستری در بیمارستان دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا ادامه داد: با توجه به استقبال چشمگیر گروه‌های هدف در این شهرستان از واکسیناسیون کرونا و همچنین برای دسترسی بیشتر و راحت تر و رعایت بهتر پروتکل‌های بهداشتی، ۲۵ مرکز و پایگاه ثابت و ۲ اکیپ سیار برای واکسیناسیون گروه‌های هدف در شهر، بخش های تابعه و روستاها راه‌اندازی شده است.
خالقی عنوان کرد: واکسیناسیون عمومی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بهترین راه مقابله با همه گیری کووید ۱۹ است.
او بیان کرد: افراد واکسینه شده باید پروتکل‌های بهداشتی اعم از رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده مداوم و صحیح از ماسک، شست و شوی دست‌ها، بازبودن پنجره‌ها و تهویه مناسب هوا را رعایت کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد