hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > شروط برای ورود زائران خارجی اعلام شد

شروط برای ورود زائران خارجی اعلام شد

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: عراق سه شرط برای ورود زائران خارجی به کشورش داشت که شامل ویزای معتبر، کارت واکسیناسیون و داشتن جوابیه منفی کرونا از شروط عراق بود و با توجه به شرایطی پیش ثبت‌نام را آغاز کردیم که بیش از ۱۵۶ هزار نفر در سامانه سماح اعلام آمادگی کرده بودند.
علیرضا رشیدیان، رئیس سازمان حج و زیارت، صبح امروز در نشست خبری کمیته اعزام ستاد اربعین گفت: سازمان حج و زیارت مجری سیاست‌های ستاد اربعین در زمینه اعزام زوار اربعین است و در زیارت اربعین شاید تا زمان سفر الکاظمی، نخست وزیر عراق به ایران، سفارت عراق دستورالعملی در زمینه ویزا اعلام نکرده بود و وضعیت اربعین روشن نبود. بعد از سفر نخست وزیر در بیانیه‌ای که دولت عراق صادر کرد، به اعزام زوار خارجی از مرز هوایی اشاره کرد.
رییس سازمان حج و زیارت ادامه داد: عراق سه شرط برای ورود زائران خارجی به کشورش داشت که شامل ویزای معتبر، کارت واکسیناسیون و داشتن جوابیه منفی کرونا از شروط عراق بود و با توجه به شرایطی پیش ثبت‌نام را آغاز کردیم که بیش از ۱۵۶ هزار نفر در سامانه سماح اعلام آمادگی کرده بودند.
وی افزود: واکسن کرونا شرط ثبت‌نام بود و چهارشنبه ما پیش ثبت‌نام را متوقف کردیم تا به افرادی که تایید واکسیناسیون شدند، اعلام کنیم ثبت‌نام خود را قطعی کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد