hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تزریق واکسن در خراسان جنوبی ها به دهه هفتادی‌های رسید

تزریق واکسن در خراسان جنوبی ها به دهه هفتادی‌های رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: امکان ثبت نام برای تزریق واکسن برای متولدین دهه ۷۰ در خراسان جنوبی مهیا شد.
محمد دهقانی فیروزآبادی، امروز چهارشنبه ۲۴ شهریور به رسانه‌های گروهی گفت: امکان ثبت نام در سایت ملی ثبت‌نام واکسن کرونا به آدرس salamat.gov.ir برای افراد ۳۰ سال به بالا (متولدین ۱۳۷۰ و قبل) فعال شد.
به گزارش ایسنا، وی افزود: از این گروه سنی درخواست کرد که به منظور تسریع روند واکسیناسیون در استان خراسان جنوبی، هرچه سریعتر نسبت به ثبت‌نام در سامانه salamat.gov.ir  اقدام کنند و براساس زمان و مکانی که برای تزریق واکسن انتخاب کرده‌اند، به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: افرادی که قبلا واکسن دریافت کرده و طی دو هفته آینده قصد سفر خارج از کشور دارند از هم اکنون می‌توانند با مراجعه به آدرس vcr.salamat.gov.ir ثبت‌نام کنند.
دهقانی فیروزآبادی ادامه داد: آدرس اینترنتی کارت دیجیتال واکسن حاوی QR-Code حداکثر یک روز پس از ثبت‌نام به افراد پیامک می‌شود.
وی با بیان اینکه در هنگام ثبت‌نام، ورود دقیق اطلاعات گذرنامه شامل نام و نام خانوادگی به زبان انگلیسی و شماره گذرنامه ضروری است، یادآور شد: در صورتی که نام و نام خانوادگی انگلیسی با گذرنامه دقیقا منطبق نباشد یا شماره گذرنامه نادرست وارد شود ممکن است از ورود افراد به کشور مقصد جلوگیری شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد