کد: 89121 | 22 شهریور 1400 ساعت 13:35 مبعلی: از بازگشت به فولاد خوشحالم/ ویسی همیشه دنبال قهرمانی است بازیکن اسبق فولاد خوزستان از حضور دوباره در این تیم میگوید. ایمان مبعلی، پیشکسوت فولاد در صفحه شخصی خودش از بازگشت به این تیم صحبت کرد. ایمان مبعلی اشتراک گذاری گزارش خطا × اشتراک گذاری مطلب: مبعلی: از بازگشت به فولاد خوشحالم/ ویسی همیشه دنبال قهرمانی است فیسبوک اینستاگرام تلگرام ایکس (توییتر) ایتا بله روبیکا × گزارش خطا برای گزارش خطا با پست الکترونیکی: ruydadiran[at]gmail.com در ارتباط باشید