hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدل پیراهن مخمل مجلسی

مدل پیراهن مخمل مجلسی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل پیراهن مخمل با جدیدترین طرح های کوتاه و بلند را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم که امیدواریم از مشاهده این مدل لباس های مجلسی نهایت لذت را ببرید.

مدل لباس مجلسی مخمل شیک و بلندلباس مجلسی های بلند از انواع مدل لباس مجلسی های مناسب برای خانم ها در رده سنی های مختلف محسوب می شوند. مدل لباس بلند مخمل زیبایی و جذابیت خاصی دارد و این مدل لباس در انواع مدل های آستین دار و بدون آستین موجود است. اگر شما تمایل دارید در مجالس پوشیده تر به نظر برسید بهتر است از مدل لباس مجلسی آستین دار مخمل در مجالس استفاده کنید این مدل لباس ها در عین پوشیده بودن زیبایی و جذابیت خاصی دارند.

مدل لباس مجلسی مخمل کوتاه و جدید

مدل لباس مجلسی مخمل کوتاه از انواع مدل لباس های مناسب برای خانم های جوان است این مدل لباس ها در انواع طرح های ساده و کار شده و رنگ های تیره و روشن موجود هستند که انتخاب رنگ و طرح این مدل لباس ها به سلیقه شخصی شما و فرم اندام تان بستگی دارد.

بهتر است برای داشتن ظاهر و اندامی زیباتر در مجالس و مهمانی های رسمی و غیر رسمی لباس مجلسی های مخملی را برای پوشیدن انتخاب کنید که با فرم اندام تان مطابقت و همخوانی دارند با پوشیدن این مدل لباس ها زیبایی و جذابیت ظاهری شما چند برابر خواهد شد. توجه داشته باشید که اگر لباس مجلسی بر اساس فرم اندام انتخاب شود مدل آن هر چقدر هم ساده باشد طرح و رنگ آن جذاب به نظر خواهد رسید.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد