hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تزریق۷۵۰ هزار دُز واکسن کرونا در استان همدان

تزریق۷۵۰ هزار دُز واکسن کرونا در استان همدان

استاندار همدان با اشاره به اینکه مشکلی در تامین واکسن کرونا وجد ندارد گفت: بیش از ۷۵۰ هزار دُز واکسن کرونا تاکنون در استان تزریق شده است.
سیدسعید شاهرخی ، استاندار همدان با اشاره به اینکه مشکلی در زمینه تامین واکسن کرونا وجود ندارد و همه افراد براساس اولویت‌ها باید واکسن تزریق کنند، اظهار داشت: بیش از ۷۵۰ هزار دُز واکسن کرونا تاکنون در این استان تزریق شده است و تسریع در روند واکسیناسیون افراد به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.
او در ستاد مقابله با کرونا استان همدان، افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که ۹۵ درصد از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان واکسن نزده اند که همین نشانه و تاکید جدی بر مشارکت فعال و جدی  برای انجام واکسیناسیون عمومی برای مقابله و مهار همه گیری ویروس است.
استاندار همدان اظهار داشت: انتظار داریم رسانه‌ها و افراد دارای نفوذ و تریبون، بیش از گذشته برای تشویق و ترغیب گروه‌های هدف به دریافت واکسن تلاش کنند.
شاهرخی بیان کرد: براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده  وزارت بهداشت، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، ۲ شهرستان فامنین و تویسرکان در وضع نارنجی و هشت شهرستان در وضع قرمز کرونایی قرار دارند که این وضع نشاندهنده تداوم روند رعایت  همه جانبه پروتکل‌های بهداشتی برای بهبود شرایط و کاهش روند ابتلا به ویروس است.
او افزود: البته بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که روند رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان همدان افزایشی است که به رغم این برای غلبه کامل بر بیماری، قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و کاهش آمار مبتلایان باید همچنان رعایت پروتکل‌ها همچون استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و حضور  نیافتن در اجتماعات و دورهمی‌های خانوادگی را  جدی مورد توجه قرار دهیم.
نماینده عالی دولت در استان همدان گفت: نتایج حاصله از نظارت و بازدید‌های میدانی نشان می‌دهد که برخی از صنوف به محلی برای شیوع ویروس کرونا و ترویج بی توجهی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی تبدیل شده اند که برخورد قاطع و قانونی با متخلفان در راستای حفظ و تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه بسیار مهم و ضروری است.
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان نیز در این جلسه گفت: میزان رضایت مندی مردم از خدمات دهی به بیماران کرونایی در مراکز درمانی استان همدان به خصوص در شهرستان‌های ملایر و اسدآباد قابل قبول است.
سردار مهدی فرجی افزود: یکی از مطالبات مراجعه کنندگان به بیمارستان ها، تفکیک و جداسازی مراکز ارائه خدمات فوریتی (اورژانس) بیماران کرونایی از دیگر بیماران است که اقدام خوب و قابل توجهی برای تحقق این مهم در سطح استان انجام شده است.
او اظهار داشت: همچنین گزارش‌های دریافتی از تیم‌های بازرسی در سطح استان همدان نشان می‌دهد که هیچ گونه مشکل و یا کمبودی در زمینه تامین دارو و سرم در مراکز درمانی و بیمارستانی استان وجود ندارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد