hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آمار بستری‌ها و مبتلایان در چادگان ثابت مانده است

آمار بستری‌ها و مبتلایان در چادگان ثابت مانده است

فرماندار چادگان گفت: تعداد بستری‌ها و آمار مبتلایان روزانه به کرونا در پنج روز گذشته ثابت مانده و روند افزایشی یا کاهشی به خود نگرفته است.
عباس توکلی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت کرونا در شهرستان چادگان، اظهار کرد: هم‌اکنون وضعیت رنگ‌بندی شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا قرمز تیره است، اما با تدابیر اندیشیده شده تعداد بستری‌ها در چادگان افزایشی نبوده و روند ثابتی به خود گرفته است، به طوری که در چند روز گذشته آمار بستری‌ها در مراکز درمانی ۱۹ نفر بوده که تا امروز تغییری نکرده است.
وی افزود: مردم باید بیشتر از گذشته پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا وضعیت چادگان بهتر شود و در هفت روز گذشته هیچ فوتی نداشته‌ایم.
فرماندار چادگان گفت: وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبی است که توقع داریم بسیار بیشتر از وضعیت کنونی باشد. مردم باید فاصله اجتماعی را رعایت و از ماسک استفاده کنند تا میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به بالای ۹۰ درصد برسد و آمار مبتلایان کاهشی شود.
توکلی ادامه داد: هم‌اکنون ورود پلاک‌های قرمز به شهرستان چادگان ممنوع است و نظارت دقیقی روی این موضوع می‌شود و متخلفان توسط پلیس راهور جریمه خواهند شد.
وی تصریح کرد: نظارت دقیقی روی نحوه برگزاری عزاداری‌ها در ماه محرم داشتیم و در مجموع رضایت نسبی از میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراسم‌ها داشتیم. با این حال با توجه به پیک پنجم کرونا که کشور به آن دچار شد هنوز از شرایط بحرانی ابتلا به کرونا خارج نشده‌ایم و آمار مبتلایان ثابت است که امیدواریم با رعایت بیشتر تا دو هفته آینده وضعیت رنگ‌بندی شهرستان تغییر کند.
فرماندار چادگان گفت: هم‌اکنون واکسیناسیون به شکل منظم در حال انجام است و طبق مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا هر آنچه که واکسن به شهرستان چادگان اختصاص یافته است با برنامه مشخص به جامعه هدف و افراد واجد شرایط تزریق شده است. بنابراین مشکل خاصی در روند واکسیناسیون نداریم و تنها مشکلی که گاهی با آن مواجه می‌شویم کمبود واکسن است.
توکلی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون سه مرکز واکسیناسیون در چادگان فعال هستند که اگر مراکز روستایی را به آن اضافه کنیم در مجموع پنج مرکز واکسیناسیون در سطح شهرستان داریم.  
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد