درباره ما نسخه آزمایشی | دوشنبه، 1 تیر 1405

کد: 88685 | 20 شهریور 1400 ساعت 12:37

بازیگر گلستانی «پایتخت» درگذشت

بازیگر گلستانی سریال پرمخاطب «پایتخت» صبح امروز درگذشت.
بازیگر گلستانی «پایتخت» درگذشت


ملوک طلوع نژاد به دلیل ابتلا به کرونا و قارچ سیاه پس از چند هفته بستری در بیمارستان جان خود را از دست داد.
پس از تشخیص قطعی قارچ سیاه، او تحت عمل جراحی هم قرار گرفت، اما درمان نشد و به دیار باقی شتافت.
بازی در سریال پر طرفدار پایتخت، حضور در نمایش‌های رادیویی گلستان و تئاتر‌های مختلف از جمله سوابق ملوک طلوعی نژاد است.


عکس خوانده نمی‌شود