hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > مشکلی برای گوشی‌های شیائومی در ایران ایجاد نمی‌شود

مشکلی برای گوشی‌های شیائومی در ایران ایجاد نمی‌شود

دبیر انجمن وارد کنندگان موبایل کشور گفت: فعلاً عکس‌العمل خاصی در این زمینه صورت نگرفته است و تجار ایرانی که خرید و فروش این گوشی‌ها را انجام می‌دهند با مشکلی مواجه نشده‌اند، بعید است که اتفاق خاصی برای گوشی‌های شیائومی در ایران بیفتد.
امیر اسحاقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با اخبار منتشر شده مبنی بر لاک شدن گوشی‌های شیائومی در کشورهایی که آمریکا آنها را تحریم کرده است، اظهار کرد: این خبر آن قدرها موثق نبوده و پیش بینی می‌شود که هدف از انتشار آن فقط استفاده خارجی است تا این کمپانی در معرض تحریم‌های آمریکا قرار نگیرد و اعلام کند با آمریکا مشکلی ندارد.
وی افزود: فعلاً عکس‌العمل خاصی در این زمینه صورت نگرفته است و تجار ایرانی که خرید و فروش این گوشی‌ها را انجام می‌دهند با مشکلی مواجه نشده‌اند، بعید است که اتفاق خاصی برای گوشی‌های شیائومی در ایران بیفتد.
دبیر انجمن وارد کنندگان موبایل کشور گفت: موضوع تحریم‌های آمریکا علیه ایران همواره وجود داشته و بسیاری از شرکت‌ها اعلام می‌کردند که با ایران کار نمی‌کنند، اما کالاهای این شرکت‌ها به ایران وارد شده و سرویس دهی نیز دارد.
اسحاقی اضافه کرد: با توجه به ارزش بازار ایران برای گوشی‌های شیائومی، به نظر می‌رسد این اخبار فقط با هدف اینکه وزارت خزانه داری آمریکا تحت تأثیر قرار بگیرد منتشر شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد