درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 88500 | 19 شهریور 1400 ساعت 10:05

چرا افشین پیروانی به دیدار وزیر ورزش رفت؟

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس دیروز با وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد.
چرا افشین پیروانی به دیدار وزیر ورزش رفت؟


دیروز بعد از تمرین پرسپولیس افشین پیروانی مدیر این تیم راهی وزارت ورزش شد. پیروانی با دعوت حمید سجادی وزیرورزش به دیدار وی رفت. محوریت این دیدار در مورد شرایط پرسپولیس بوده است. باشگاه پرسپولیس به تازگی با تغییر مدیریت روبرو شده است و بعد از استعفای سمیعی از مدیرعاملی مجید صدری به عنوان سرپرست باشگاه منصوب شده است.


عکس خوانده نمی‌شود