hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اصفهان هفته آینده خاموشی ندارد

اصفهان هفته آینده خاموشی ندارد

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با اشاره به وضعیت تامین برق استان در هفته آتی، اظهار داشت: با توجه به کاهش دما در کشور به ویژه در شمال و آذربایجان میزان مصرف برق در کل کشور روند کاهشی دارد و بنابراین خاموشی نخواهیم داشت.

سیدمحمدرضا نوحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به وضعیت برق استان، اظهار داشت: روز گذشته ساعت 9:56 دقیقه تولید برق در اصفهان 3916 مگاوات، مصرف 5158 مگاوات و 1242 مگاوات از شبکه سراسری برق وارد شبکه استان اصفهان شده است.

وی افزود: همچنین در ساعت پیک 20:26 دقیقه شب گذشته مقدار تولید برق 4091 مگاوات، مصرف 4795 مگاوات و مقدار 704 مگاوات برق از شبکه سراسری وارد شبکه استانی شد.

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با بیان اینکه روز گذشته واحدهایی از مدار خارج شدند، گفت: واحدهای خارج از مدار، واحدهای 2 و 3 نیروگاه اصفهان و واحد 1،3 و 4 کارون چهار به دلیل محدودیت منابع آب خارج از مدار قرار گرفتند.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش درجه حرارت کشور به ویژه شمال و آذربایجان مقدار مصرف شبکه پایین است و محدودیت‌های صنایع بسیار کم شده و بار خوبی از شبکه دریافت می‌کنند و در حال حاضر وضعیت شبکه برق خوب است و خاموشی نخواهیم داشت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد