hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > موتورسواران ۴۵ درصد جانباختگان تصادفات/لزوم دریافت مجوز قبل از عملیات عمرانی در محورها

موتورسواران ۴۵ درصد جانباختگان تصادفات/لزوم دریافت مجوز قبل از عملیات عمرانی در محورها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به لزوم دریافت مجوز قبل از انجام هر نوع عملیات اجرایی در راه‌ها، گفت: موتورسواران با سهم ۴۵ درصدی از آمار جان باختگان تصادفات درون‌شهری در استان صدرنشین هستند.
سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دستگاه‌های مسئول، موظف هستند پیش از بسته شدن تمام یا بخشی از راه هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

وی افزود: بر اساس ماده ۲۱۱ آئین نامه راهنمایی و رانندگی، دستگاه‌های مسئول، موظفند پیش از بسته شدن تمام یا بخشی از راه برای انجام هر نوع عملیات اجرایی اعم از تعریض، تعمیر، نگهداری، حفاری و مانند آنها، هماهنگی‌های لازم را انجام داده و با اطلاع اداره‌های راهنمایی و رانندگی، مراتب را به آگاهی مردم برسانند.

عدم استفاده از کلاه ایمنی مهمترین علت مرگ و میر موتورسواران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در خصوص جان باختگان تصادفات، اظهار کرد: موتورسواران با سهم ۴۵ درصدی از آمار جان باختگان تصادفات درون‌شهری در استان صدرنشین هستند.
وی ادامه داد: موتورسواران یکی از کاربران آسیب‌پذیر در چرخه ترافیک هستند و از دلایل مهم درصد بالای سهم موتورسواران در تصادفات؛ بی‌اعتنایی و بی‌توجهی آنان به قوانین است.
سرهنگ محمدی اظهار کرد: متأسفانه تعداد قابل توجهی از موتورسواران خود را مقید به قوانین نمی‌دانند، بیشترین دلیل جان‌باختن موتورسواران، مصدومیت و معلولیت‌های دائمی، عدم استفاده از کلاه ایمنی است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد