hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اعلام رده سنی جدید برای دریافت واکسن کرونا در کرمان

اعلام رده سنی جدید برای دریافت واکسن کرونا در کرمان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از ثبت نام واکسن کرونا برای افراد بالای ۳۵ سال در استان کرمان خبر داد.
حسین صافی زاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان  گفت: ثبت نام واکسن کرونا برای افراد بالای ۳۵ سال( متولدان ۱۳۶۵ و قبل از آن) در استان کرمان فراهم شده است. 
او با بیان اینکه افراد برای ثبت نام دریافت واکسن کرونا باید به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند، افزود: داشتن پرونده سلامت در پایگاه‌های بهداشت  به منظور ثبت سابقه واکسیناسیون برای این افراد ضروری است و افراد در صورت نداشتن  این پرونده باید به نزدیک ترین پایگاه بهداشتی محل زندگی خود مراجعه و نسبت به تشکیل آن اقدام کنند. 
صافی زاده از هم استانی ها خواست: بدون دریافت پیامک نوبت دهی به مراکز تزریق واکسیناسیون مراجعه نکنند. 
او  در بخش دیگری از سخنان خود درباره میزان واکسیناسیون کرونا در استان کرمان تصریح کرد: از ابتدا تا ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۰ ، ۷۴۲ هزار و ۱۶۱  دُز واکسن در نوبت اول و ۳۸۲ هزار و ۳۵۱ دُزواکسن در نوبت دوم تزریق شده است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: هم اکنون واکسیناسیون در شهر کرمان در ۶ مرکز شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز شهید لنگری زاده در چهارراه نیکزاد، مرکز فرودگاه در بلوار حجاج، مرکز سام نژاد در خیابان شهید رجایی، مرکز فنی حرفه‌ای در بلوار شهید صدوقی و مرکز شماره شش واقع در خیابان حکیم انجام می شود.
اعلام رده سنی جدید برای دریافت واکسن کرونا در کرمان
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد