hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > نحوه اکستنشن ناخن

نحوه اکستنشن ناخن

آموزش اکستنشن ناخن های دست مخصوص خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف را در این مطلب مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید.
از زمان های گذشته تا به امروز داشتن ناخن هایی زیبا در بین خانم ها و دختران جوان از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و امروزه روش های زیادی برای داشتن ناخن های مرتب و آراسته وجود دارد و شما می توانید به کمک کاشت و اکستنشن ناخن جذابیت دستان خود را تکمیل کنید.

نحوه اکستنشن ناخن

برای اکستنشن ناخنها مانند کاشت ناخن با پودر ابتدا باید وسایل مورد نیاز را تهیه کنید سپس طبق مراحلی که در ادامه ذکر می شود می توانید به راحتی به ناخنهای خود فرم و حالت بی نظیری را ببخشید.
نحوه اکستنشن ناخن

وسایل مورد نیاز

  • چسب ناخن
  • کیت مانیکور
  • اکستنشن های آماده برای سر ناخن
  • قیچی یا ناخن گیر

مراحل اکستنشن ناخنها

۱.ابتدا دست ها را بشویید و آن ها را به خوبی خشک نمایید توجه داشته باشید که قبل از شستن دست ها باید هر گونه چسب و لاک یا ماده اضافه را از روی سطح ناخن های خود از بین ببرید.
۲. پوست اضافه کناره های ناخن را بگیرید و ناخن هایتان را مرتب کنید.


۳. روی سطح ناخن ها و به خصوص نوک آن ها را به کمک سوهانی نرم سوهان بکشید و بعد از کشیدن سوهان روی سطح ناخن ها را مقداری مرطوب نمایید.
۴. در صورتی که ناخن های طبیعی شما بلند هستند آن ها را کوتاه نمایید و کناره های ناخن های خود را مرتب نمایید تا ناخن های مصنوعی بهتر روی ناخن های شما قرار بگیرند.
اکستنشن ناخن های دست
۵. در این مرحله باید اکستنشن ناخنها را انتخاب نمایید توجه داشته باشید که کناره های اکستنشن باید به اندازه کناره های ناخنهای شما باشد و اگر شما در این مرحله انتخابی نادرست داشته باشید جلوه ناخنهای شما کم می شود و اگر کناره های اکستنشن کمی بزرگ است می توانید آن را به کمک سوهان رفع نمایید همچنین اکستنشنی را باید انتخاب نمایید که اندازه انحنای C ناخنهای شما باشد.
۶. بعد از انتخاب اکستنشن نوبت به قرار دادن آن روی سطح ناخنها می رسد و برای این کار باید سر اکستنشن را مقداری چسب بزنید سپس آن را روی سطح ناخنهای خود قرار داده و کمی اکستنشن را فشار بدهید تا حباب های هوای موجو در زیر اکستنشن از بین بروند.
۷. با توجه به نوع چسب باید به مدت ۳۰ ثانیه صبر کنید سپس به کمک قیچی یا ناخن گیر سر ناخن هایتان را به فرم دلخواه خود درآورید.
بررسی اکستنشن ناخن
۸. بعد از اینکه سر ناخن هایتان را قیچی را زدید می توانید از سوهان برای فرم دادن به ناخن ها استفاده نمایید. توجه داشته باشید که به کمک سوهان باید قسمتی که ناخن واقعی و مصنوعی به یکدیگر می رسند را سوهان بکشید و این کار را باید تا زمانی انجام بدهید که سطح دو ناخن شما یکسان شوند همچنین این کار را باید به آرامی انجام دهید.
۹. بعد از کشیدن سوهان روی ناخن هایتان را تمیز کنید و در صورت تمایل از طرح لاک ناخن مناسبی برای دیزاین ناخن های خود استفاده کنید.
۱۰. برای برداشتن اکستنشن ناخنها می توانید آن ها را به مدت ۱۰ دقیقه درون استون قرار بدهید سپس به آرامی اکستنشن را از روی سطح ناخن های خود بردارید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد