hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > سقوط ۴پله‌ای ایران از بابت افزایش ابتلای کرونا

سقوط ۴پله‌ای ایران از بابت افزایش ابتلای کرونا


روزنامه اعتماد در گزارشی آمار روزانه فوتی‌های کرونا در کشور را بررسی کرده.
روزنامه اعتماد در گزارشی آمار روزانه فوتي‌هاي كرونا در كشور را بررسی کرده.
در این گزارش آمده:
* در بيست و نهمين روز متواتر، آمار روزانه فوتي‌هاي كرونا در كشور از مرز 500 نفر گذشت. در حالي كه طي 30 روز گذشته، فقط يك روز و در شبانه‌روز 22 تا 23 مرداد، آمار روزانه فوت كرونا با ثبت 466 فوت، به كمتر از 500 نفر رسيد، در بقيه ايام اين بازه، همچنان شاهد مرگ بالاي 500 نفر در هر شبانه‌روز بوده‌ايم.
* از دو هفته گذشته تا امروز، از بابت تعداد كل مبتلايان، به رديف 9 جدول جهاني سقوط كرده‌ايم در حالي كه همچنان هم از بابت تعداد ابتلاي روزانه، در رديف چهارم جدول جهاني.
* از بابت مجموع فوتي‌هاي كرونا، در رديف 13 جدول جهاني و از بابت آمار روزانه فوتي‌هاي كرونا، در رديف سوم جدول جهاني و بعد از روسيه و مكزيك هستيم. سقوط 4 پله‌اي از بابت تعداد كل مبتلايان و استقرار بعد از كشورهاي امريكا، هند، برزيل، روسيه، انگليس، فرانسه، تركيه و آرژانتين در حالي است كه 7 كشور در پله‌هاي بالاتر از ما از بابت تعداد كل موارد ابتلا و شامل امريكا، هند، برزيل، روسيه، انگليس، فرانسه و تركيه، جمعيتي بسيار بيشتر از جمعيت ايران دارند و فقط جمعيت 45 ميليون نفري كشور آرژانتين حدود نصف جمعيت ايران است.
* علاوه بر اين، با وجود افزايش واكسيناسيون در كشور، همچنان آمار ابتلاي روزانه، بالاي 30 هزار نفر و آمار فوت، بيش از 500 نفر است. در حالي كه انتظار مي‌رفت با افزايش واكسيناسيون به دنبال افزايش محموله‌هاي واكسن وارداتي، همچون ساير كشورها شاهد كاهش مرگ و كاهش بدخيمي‌هاي كرونا باشيم كه گزارش‌هاي رسمي خلاف اين انتظار را نشان مي‌دهد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد