hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > کربکندی: عراق با مربی هلندی‌ حریفی ناشناخته است/ مشکل بزرگ تیم ملی تعدد زیاد بازیکنان خوب است

کربکندی: عراق با مربی هلندی‌ حریفی ناشناخته است/ مشکل بزرگ تیم ملی تعدد زیاد بازیکنان خوب است

کارشناس فوتبال گفت: عراق از کره جنوبی یک امتیاز گرفته است و مهم‌ترین مسئله‌ در بازی فرداشب این است که تیم عراق با این مربی جدید هلندی برای ما ناشناخته است.
رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیروزی یک بر صفر ایران مقابل سوریه اظهار داشت: در این بازی اگرچه پیروز شدیم اما بازی چشم‌نوازی ارائه نکردیم تیم ملی خیلی هماهنگ نبود هرچند به لحاظ نتیجه شروع خوبی داشتیم. سوریه به دنبال فوتبال نبود و بیشتر کارهای فیزیکی و درگیرانه انجام می‌داد. ما هم بعد از مدت‌ها در خانه خود میزبان حریف بودیم و به پیروزی رسیدیم.
  وی افزود: یکی از مشکلات تیم ملی تعدد بازیکنان خوب است و مربی می‌خواهد از همه این بازیکنان خوب استفاده کند و این یکی از مشکلات تیم ملی است که به اندازه دو تیم بازیکن خوب داریم. کادر فنی می‌خواهد از تمام لژیونرهایی که دعوت می‌کند به نحوی استفاده کند و آنها را راضی نگه دارد و این یکی از مشکلات تیم ملی و کادر فنی است. با این حال گل زیبایی به سوریه زدیم. کنترل و پاس طارمی به خوبی به جهانبخش رسید و او هم دروازه سوریه را باز کرد و سه امتیاز با ارزش را گرفتیم اما مقابل عراق باید قوی‌تر بازی کنیم زیرا مسابقه‌ای به مراتب سخت‌تر است.
  این کارشناس فوتبال با اشاره به توانایی‌های تیم عراق عنوان کرد: عراق همیشه و به ویژه در سال‌های اخیر لقمه گلوگیری برای تیم ملی بوده و ما را اذیت کرده است. در مرحله قبلی در بازی رفت به عراق باختیم اما در بازی برگشت عراق را شکست دادیم و با چهار برد متوالی به این مرحله رسیدیم. در آن مسابقات تیم ملی هر چه از بازی‌ گذشت هماهنگ‌تر عمل کرد و موفق به شکست حریفان شد اما اکنون عراق سرمربی خود را تغییر داده و قطعاً تاکتیک مناسب‌تری را به کار خواهد گرفت.
  وی تأکید کرد: عراقی‌ها هم مثل ما متعصب و جنگنده بازی می‌کنند و انگیزه‌های زیادی دارند. اگر در این بازی بتوانیم عراق را شکست بدهیم و سه امتیاز را بگیریم همچنان صدرنشین گروه خواهیم بود و وضعیت خوبی در جدول پیدا می‌کنیم. عراق از کره جنوبی یک امتیاز گرفته است و مهم‌ترین مسئله‌اش در بازی فرداشب این است که تیم عراق با این مربی جدید هلندی برای ما ناشناخته است و قطعاً با برنامه‌تر از قبل فوتبال بازی خواهد کرد.
امتیاز: (از رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد