hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > آموزش بستن دستمال گردن مردانه

آموزش بستن دستمال گردن مردانه

در این مطلب با آموزش بستن دستمال گردن مخصوص آقایان جذاب و امروزی و مدل های مختلف دستمال گردن در خدمت شما عزیزان خواهیم بود که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت بهره را ببرید.
۳. قسمت بلندتر دستمال گردن را به قسمت زیرین طرف کوتاه آن ببرید و از زیر آن عبور بدهید.
۴. قسمت بلندتر را دوباره مانند شکل زیر از قسمت گره زده شده به سمت صورت خود بالا بکشید.
۵. توجه داشته باشید زمانی که دستمال را دور گردن خود می بندید نباید بیش از اندازه تنگ شود.
۶. طرف بلندتر را که به سمت بالا کشیده اید با طرف کوتاه تر دستمال گردن هم اندازه نمایید که به کمک این مرحله دستمال بدون چین و چروک روی گردن شما قرار می گیرد.
۷. بعد از اینکه هر دو طرف دستمال گردن را هم اندازه کردید طرف بالا را به سمت قسمت پایین بیاورید و به کمک سنجاق هر دو طرف را به یکدیگر متصل نمایید.
۸. اگر از پیراهن مردانه در پوشش خود استفاده کرده اید باید یکی از دکمه های نزدیک به گردن را باز نمایید و دستمال خود را داخل آن قرار بدهید.
آموزش بستن دستمال گردن مردانه

مدل های دستمال گردن مخصوص آقایان شیک پوش

زمانی که سرمای هوا آنقدر زیاد نیست که از شال گردن استفاده کنید می توانید دستمال گردن ببندید. دستمال گردن ها در انواع طرح و رنگ و جنس های مختلف موجود می باشند و بهتر است شما با توجه به سبک پوشش خود از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب نمایید.
توجه داشته باشید که در روزهای بهاری بهتر است از دستمال گردن با پارچه نازک استفاده نمایید و علاوه بر این در روزهای سرد سال نیز بهتر است از دستمال گردن با پارچه ضخیم و پشمی استفاده کنید.
دستمال گردن ها در انواع مدل های طرح دار و ساده موجود می باشند و اگر شما در پوشش خود از لباس ها و کت و شلوار طرح دار استفاده می کنید بهتر است مدل دستمال گردن را ساده تر انتخاب نمایید. دستمال گردن های طرح دار نیز برای آقایانی که ساده پوش هستند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.
نحوه بستن دستمال گردنآموزش بستن دستمال گردن با روش های مختلفدستمال گردن طرح داربستن دستمال گردن برای آقایاندستمال گردن سادهمدل زیبا دستمال گردنمدل های بستن دستمال گردن مردانهآموزش بستن دستمال گردن با ساده ترین روشبستن دستمال گردن با روشی سادهدستمال گردن طرح داردستمال گردن زیبا و طرح داردستمال گردن طرحدار و زیبادستمال گردن طرح دار و خاصآموزش دستمال گردن طرح دارطرح دستمال گردن مردانهبستن دستمال گردن طرح دار
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد