hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > احتمال قطعی برق در زمستان در اصفهان

احتمال قطعی برق در زمستان در اصفهان

سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با اشاره به احتمال قطعی برق در زمستان به خصوص در بخش صنعت، گفت: با وجود افزایش مصرف برق، روز گذشته هیچ گونه قطعی برق در اصفهان نداشتیم و دلیل این افزایش کاهش محدودیت صنایع فولادی است.
محمدرضا نوحی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت برق در استان اصفهان، اظهار کرد: روز گذشته میزان مصرف برق در استان اصفهان بسیار بالا بود.
وی توضیح داد: دیروز (شنبه- ۱۳ شهریور ماه) میزان تولید برق استان ۳۷۹۶ مگاوات بود، در حالیکه مصرف برق ۵۱۱۸ بود که در این شرایط ۱۳۸۳ مگاوات برق از شبکه سراسری وارد شبکه استان اصفهان شد.
سخنگوی صنعت برق استان اصفهان دلیل این افزایش مصرف برق را صنایع فولادی اعلام کرد و گفت: با توجه به کاهش دمای هوا، محدودیت تامین برق صنایع فولادی کمتر شده است.
وی البته تاکید کرد: با وجود افزایش مصرف برق، خوشبختانه روز گذشته هیچ گونه خاموشی و قطعی برق با برنامه و بدون برنامه در اصفهان نداشتیم.
وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر کمبود تولید برق اصفهان به دلیل محدودیت منابع آبی است، یادآور شد: به دلیل محدودیت منابع آبی در حال حاضر واحد ۲ و ۳ نیروگاه اصفهان و همچنین واحد ۱ و ۳ و ۴ نیروگاه کارون چهار در مدار نیست.
نوحی در خصوص برخی پیش بینی ها مبنی بر اینکه در زمستان نیز با محدودیت تولید برق مواجه خواهیم شد، اظهار کرد: با توجه به محدودیت تامین سوخت گاز در زمستان، احتمال می رود همانند سال گذشته در تولید برق نیز دچار مشکل شویم و احتمال قطعی برق در زمستان به خصوص در بخش صنعت وجود دارد.
وی درباره ادامه قطعی های برق در تابستان امسال، گفت: با توجه به کاهش دمای هوا در شمال کشور، به طور قطع با کاهش مصرف برق مواجه خواهیم شد و خاموشی های بدون برنامه صد درصد نداشته باشیم.
سخنگوی صنعت برق استان اصفهان با بیان اینکه روز گذشته مدیریت بار در استان صفر بود، تاکید کرد: با توجه به کاهش مصرف خانگی، محدودیت تامین برق صنایع فولادی بسیار کمتر شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد