hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > یادداشت سارا حاتمی در روزهای پایانی سریال زخم کاری

یادداشت سارا حاتمی در روزهای پایانی سریال زخم کاری

سارا حاتمی بازیگری که با نقش مائده در سریال زخم کاری به شهرت رسید یادداشتی در خصوص تاثیر بازی در این سریال را بر زندگی خود منتشر کرد.

تاثیر نقش مائده در زندگی سارا حاتمی

سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان یکی از آثار پرمخاطب شبکه نمایش خانگی است که تنها پخش یک قسمت از آن باقی مانده تا سرانجام بازیگران مشخص شود.

سارا حاتمی بازیگر نقش مائده ریزآبادی، یکی از بازیگران جوانی است که برای اولین بار در ستارگان عرصه هنر مقابل دوربین قرار گرفت.
نقش این بازیگر جوان در قسمت سیزدهم و پس از صحبتهای سمیرا در ارتباط با میثم، با اقدام به خودکشی پایان یافت. سارا حاتمی در اینستاگرام خود از نقش مائده گفت و از عوامل این سریال تشکر کرد.
این هنرمند جوان با انتشار عکسی از سکانس پایانی خود در سریال زخم کاری نوشت:
مائده توی این مدت که همراه من بودی خیلی چیزا از تو یاد گرفتم . صبوری ، محبت ، درد ،عشق ، سرخوردگی …
تو باعث شدی خیلی بیشتر ارزش زندگی رو بدونم چون به معنای واقعی فهمیدم ما از یک ثانیه بعدمون خبر نداریم و باید طوری قدر هر یک لحظه رو دونست که انگار آخرین لحظه س چون نمیدونیم تو ثانیه بعد چه اتفاق خوب یا بدی قراره بیافته یا حتی نفس میکشیم یا نه. تو باعث شدی من خیلی بیشتر به زندگیم فکر کنم. باید هر ثانیه پرواز کرد. باید هر ثانیه زندگی کرد. چیزایی که از تو یاد گرفتم با کلمات قابل توصیف نیست چون تو به قلب من درس دادی.
و در نهایت خیلی ممنونم که باعث شدی با همچین گروهی تو رو تجربه کنم.
از تک تکتون که کمکم کردین و بهم آرامش دادین ممنونم. همیشه تو قلب من میمونید. با شما قشنگ ترین ثانیه های زندگیم ساخته شد.
سارا حاتمی
آخرین تصویر سارا حاتمی در سریال زخم کاری
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد