درباره ما نسخه آزمایشی | دوشنبه، 1 تیر 1405

کد: 87589 | 14 شهریور 1400 ساعت 10:46

اولویت تامین برق با مشترکان خانگی و مراکز بیمارستانی است

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، اولویت اول این شرکت را تامین برق مشترکان خانگی و مراکز بیمارستانی عنوان کرد.
اولویت تامین برق با مشترکان خانگی و مراکز بیمارستانی است


 طبق اعلام پاون، کامبیز ناظریان در حاشیه نشست پایش وضعیت شبکه که همزمان با افزایش دمای هوا و مصرف برق در مرکز کنترل و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ برگزار شد، با اشاره به تاکید وزیر نیرو بر کاهش خاموشی‌ها به حداقل میزان ممکن، اولویت اول برق پایتخت را تامین برق مشترکان خانگی و مراکز بیمارستانی دانست و گفت: در همین راستا به تمامی بخش‌های عملیاتی دستور داده شده است رفع فوری خاموشی‌ها و حوادث رخ داده در سطح شبکه در کوتاه‌ترین زمان ممکن را در دستور کار خود قرار دهند.


عکس خوانده نمی‌شود