hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کاهش مراجعان سرپایی کرونایی به بیمارستان‌های خراسان رضوی

کاهش مراجعان سرپایی کرونایی به بیمارستان‌های خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه با راه اندازی ۱۱ مرکز درمانی مختص کرونا تعداد مراجعان سرپایی به بیمارستان‌ها به‌شدت کاهش یافته است، گفت: تنها ازدحام مراجعه بیماران مبتلا به کرونا در مراکز منتخب داریم.
محمدصادق معتمدیان در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه با راه اندازی ۱۱ مرکز درمانی مختص کرونا تعداد مراجعان سرپایی به بیمارستان‌ها به‌شدت کاهش یافته است، گفت: تنها ازدحام مراجعه بیماران مبتلا به کرونا در مراکز منتخب داریم.
 
وی با اشاره به اینکه در ۱۸ ماه گذشته فشار سنگینی به کادر درمانی وارد شده است، افزود: در نظر داریم از ظرفیت سایر کارکنان کادر درمانی بهره بگیریم و این افراد هم به‌یاری مراکز درمانی استان بشتابند.

معتمدیان با اشاره به اینکه با مساعدت نیروی زمینی سپاه ۱۶۰ تخت به بیمارستان شهید نجفی اضافه شد، گفت: ۴۰۰ تخت بیمارستانی نیز با کمک وزارت بهداشت به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان خراسان رضوی اضافه شد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه آمادگی بسیار خوبی برای مقابله با کرونا در استان انجام شده است، گفت: مهم‌ترین بخشی که باید برآن متمرکز شویم، رعایت دستورات بهداشتی، استفاده از ماسک،فاصله‌گذاری اجتماعی است. با رعایت حداکثری مردم شاهد کنترل این بیماری در فصول سرد سال خواهیم بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد