hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آذربایجان غربی > ساماندهی ضایعات فروشان ارومیه به کجا رسید؟

ساماندهی ضایعات فروشان ارومیه به کجا رسید؟

رییس اتاق اصناف ارومیه گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان به وعده خود درجهت واگذاری زمین برای انتقال ضایعات فروشان ارومیه عمل نکرده است .
طاهری پور در گفت وگو با ایسنا افزود: با توجه به اینکه طبق قانون اداره کل راه و شهرسازی استان باید  زمینی را در منطقه قطلو به اصناف جهت انتقال ضایعات فروشان ارومیه واگذار کند هنوز به وعده خود عمل نکرده است.
وی با اشاره به اینکه وضعیت انتقال و واگذاری این زمین از سال ۹۱ تاکنون راکد مانده است، تصریح کرد: منابع طبیعی در سال ۹۱ درمجموع ۶۰هکتار زمین در اختیار اداره مسکن و شهرسازی استان برای واگذاری به اصناف ضایعات فروشان ارومیه گذاشت. 
طاهری پور اظهار کرد: در این سال سند این زمین به نام دولت ثبت شد اما در واگذاری اداره مسکن و شهرسازی استان اعلام کرد تنها۱۳ هکتار به ضایعات فروشان واگذار می کند.
نماینده استان در اتاق اصناف ایران یاد آور شد: در این مدت چندین جلسه برگزار شد اما اداره کل مسکن و شهرسازی استان تاکنون ۱۳ هکتار را نیز به ضایعات فروشان واگذار نکرده است.
طاهری پور با تاکید به اینکه با ساماندهی  ضایعات فروشان چهره و ورودی شهر بهتر خواهد شد، افزود: ما آمادگی داریم هر زمان اداره مسکن و شهرسازی زمین  را  که حق قانونی این صنوف است را دراختیار ما قرار داد، ضایعات فروشان را به این محل انتقال دهیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد