hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > همه اهداف تولیدی فولاد مبارکه در سال 1397 محقق خواهد شد

همه اهداف تولیدی فولاد مبارکه در سال 1397 محقق خواهد شد

مختار بخشیان با اشاره به اینکه تولید گندله در سال جاری با ۲.۷ درصد افزایش نسبتبه برنامه، به ۷ میلیون و ۵۰۰هزار تن خواهد رسید، ادامه داد: تولید کلاف گرم از مرز ۶ میلیون و ۴۰۰هزار تن خواهد گذشت که این میزان تولید از برنامۀ هدفگذاری شده بیشتر است.
وی پیشبینی تولید محصولات سرد و پوششدار تا پایان سال جاری را ۱میلیون و ۵۵۵هزار تن و ۴درصد فراتر از برنامه اعلام و اضافه کرد: شرکت فولاد مبارکه این قابلیت را دارد تا نسبتبه ظرفیت و نیاز بازار در سال آینده نیز رشد تولید داشته باشد.
معاون بهرهبرداری فولاد مبارکه یکی از برنامههای اصلی فولاد مبارکه در سال آتی را تمرکز بر تولید محصولات ویژۀ موردنیاز صنایع نفت و گاز و محیط گاز ترش، افزایش تولید محصولات گرم با ضخامت کمتر از ۲ میلیمتر و محصولات موردنیاز صنایع خودروسازی اعلام کرد.وی گفت: در سال جاری تولید ۵ نوع محصول جدید و با ارزشافزودۀ بالاتر در دستور کار قرار گرفت و یکی از محصولات بسیار راهبردی و مهم که هماکنون هم در حال تولید آزمایشی است، محصولات مورداستفاده در محیط گاز ترش و تولید لولههای انتقال نفت و گاز است. مختار بخشیان خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه تاکنون بهجز محصولات مذکور، سفارشهای ویژۀ دیگری ازجمله تولید ورق موردنیاز لولههای انتقال گاز شیرین، انتقالات سیالات و آب را نیز دریافت کرده که پس از تولید، آنها را به مشتریان تحویل داده است. معاون بهرهبرداری شرکت فولاد مبارکه گفت: سال آینده بهمنظور تأمین حداکثری نیاز  بازار داخل، شرکت فولاد مبارکه تولید ۷۰۰هزار تن اسلب و ۶میلیون و ۵۰۰ هزار تن محصولات گرم، سرد و پوششدار را هدفگذاری کرده است. وی در همین راستا از تلاش تمامی کارکنان نواحی و خطوط تولید شرکت و همچنین از پیمانکاران و تأمین کنندگان  تشکر و قدردانی کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد