hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > حضور روی نیمکت ذوب‌آهن باعث افتخار است / ابتدا باید شخصیت را به ذوب آهن برگردانیم

حضور روی نیمکت ذوب‌آهن باعث افتخار است / ابتدا باید شخصیت را به ذوب آهن برگردانیم

مهدی تارتار گفت: از هواداران ذوب‌آهن می‌خواهم صبور باشند و از ما حمایت کنند تا اتفاقات خوبی برای تیم ذوب آهن بزرگ رقم بخورد.
مهدی تارتار سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از مراسم معارفه‌اش، درخصوص هدایت تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: افتخار می‌کنم که قرار است به‌عنوان سرمربی ذوب‌آهن در این باشگاه فعالیت کنم، ذوب‌آهن با ریشه و قدمت بالایی‌ست، افتخارات زیادی کسب کرده و از این انتخاب خوشحالم.

او در ادامه افزود: امیدوارم با تلاش و همت مدیریت، کادرفنی و بازیکنان و با حمایت هواداران ذوب‌آهن را به روز‌های خوب گذشته‌اش برگردانیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به بازیکنان جذب شده در نقل‌وانتقالات خاطرنشان کرد: تمامی بازیکنان با نظر خودم جذب شدند؛ باتوجه به بودجه متوسطی که داریم بازیکنان باکیفیتی را جذب کردیم و از تمامی آن‌ها راضی هستم.

تارتار با بیان اینکه بودجه برخی تیم‌ها چهار برابر ذوب‌آهن است اظهار داشت: در بخش بودجه اختلاف سطح زیادی بین تیم‌ها وجود دارد، بودجه برخی تیم‌ها چهار برابر بودجه ذوب‌آهن است بنابراین رقابت با آن‌ها در نقل‌وانتقالات سخت است.

او در ادامه بیان کرد:، ولی با جوانان هم می‌شود کار‌های بزرگ انجام داد، هدفمان این است با ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان تیم یک‌دستی باشیم که بتوانیم نتایج خوبی هم کسب کنیم.

سرمربی باتجربه گاندو‌ها در پاسخ به این سوال که آیا قول جایگاه و سهمیه‌آسیا را می‌دهد گفت: هیچوقت قول نداده‌ام حالا هم نمی‌دهم، ذوب‌آهن در یکی دوسال گذشته شرایط خوبی نداشته، ابتدا باید شخصیت ذوب‌آهن را به این تیم برگردانیم و کم‌کم با هزینه‌های بالاتر برای کسب سهمیه آماده شویم.

تارتار در پایان ضمن درخواست حمایت از هواداران نوید روز‌های خوب را داد و اظهار داشت: ما در تیم تغییرات بسیار زیادی داشته‌ایم و برای هماهنگی بازیکنان و کادرفنی به زمان احتیاج داریم، از هواداران ذوب‌آهن می‌خواهم صبور باشند و از ما حمایت کنند تا اتفاقات خوبی برای این تیم بزرگ رقم بخورد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد