hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > محمدرضا گل‌محمدی شهردار منتخب ساوه شد

محمدرضا گل‌محمدی شهردار منتخب ساوه شد

با رای اکثریت اعضای شورای شهر ساوه، محمدرضا گل‌محمدی که سابقه مدیریت در نواحی شهرداری تهران را در کارنامه کاری خود دارد به عنوان شهردار ساوه انتخاب و برای صدور حکم به وزارت کشور معرفی شد.
رییس شورای اسلامی شهر ساوه امروز چهارشنبه دهم شهریورماه در جلسه انتخاب شهردار ساوه گفت: اعضای شورای شهر در بررسی صلاحیت ها و رزومه های گزینه شهرداری حضوری موثر و فعال داشتند و با حساسیت بالا نسبت به انتخاب شهرداری توانمند و کارآمد اقدام کردند.
احمد حاج امینی افزود: شورای شهر با همدلی و هم افزایی در کنار شهردار منتخب خواهد بود تا طرح ها و پروژه های متناسب با نیاز شهروندان تعریف و اجرایی شود.
سعید کریمی عضو شورای شهر ساوه نیز گفت: اعضای شورای شهر از تمامی ظرفیت های داخل و خارج شهر برای معرفی گزینه های توانمند و کارآمد استفاده کرد تا بتواند شهرداری در شأن شهروندان ساوجی انتخاب کند.
وی بیان کرد: شهردار منتخب به عنوان پرچمدار مدیریت شهری در کنار اعضای شورای شهر می تواند با اجرای پروژه هایی متناسب با نیاز شهری، رضایتمندی شهروندان را ارتقا دهد.
کریمی از رسانه ها و فضای مجازی خواست تا با ایجاد فضایی آرام و بدور از تنش و البته با نقد منصفانه شورای شهر و شهرداری را در تحقق اهداف حوزه مدیریت شهری یاری کنند و افزود: رسانه ها می توانند بازوی قوی مدیریت شهری در اجرای سیاست های شورای شهر و شهرداری باشند.
بر اساس این گزارش، شهردار منتخب ساوه، دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت تحول و کارشناسی آسیب شناسی گفتار و زبان از دانشگاه علوم پزشکی ایران است و سابقه مدیریت در نواحی شهرداری تهران را در کارنامه کاری خود دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد