hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > "مراجعه دیر" و پیچیده‌ترشدن درمان کرونایی‌ها/ بازگشت احتمالی روند افزایشی به سمنان

"مراجعه دیر" و پیچیده‌ترشدن درمان کرونایی‌ها/ بازگشت احتمالی روند افزایشی به سمنان

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به شکننده بودن وضعیت ابتلا به کووید19در این استان، هشدار داد: احتمال بازگشت روند افزایشی بستری‌ها در روزهای آتی همچنان وجود دارد.
نوید دانائی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در 48 ساعت گذشته نزدیک به 280 مبتلای جدید در مناطق تحت پوشش دانشگاه شناسایی شده است.
وی از بستری شدن 89 بیمار جدید در ناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان طی 48ساعت اخیر خبر داد و افزود: علاوه بر این 190 بیمار جدید نیز به صورت سرپایی شناسایی و تحت درمان قرار گرفته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شرایط کروناویروس در استان را بسیار شکننده خواند و خاطرنشان کرد: با توجه به شکننده بودن وضعیت بیماری در شهرستان‌های شش‌گانه تحت پوشش، احتمال افزایش موارد ابتلا و بستری جدید در روزهای آینده وجود دارد.
دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس از مراجعه دیررس به عنوان یکی از مهمترین مشکلات در بخش‌های اختصاصی کرونای بیمارستان‌های استان نام برد و گفت: متاسفانه بخشی از بیماران آنقدر دیر به مراکز درمانی مراجعه می کنند که شرایط چنان پیچیده و خطرناک می‌شود که کاری از کادر درمان برنمی‌آید.
این پزشک فوق‌تخصص از شهروندان استان خواست به محض مشاهده علائم کروناویروس به مراکز درمانی و بیمارستانی مراجعه کنند تا به موقع تحت درمان قرار گیرند.
دکتر دانایی با بیان اینکه مراجعه به موقع بیماران دارای علائم بیماری کرونا، بسیار اهمیت دارد افزود: توصیه ما به مبتلایان احتمالی این است که در اولین فرصت به مراکز پیش‌بینی شده مراجعه کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد