hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > گوشی‌های سری Vivo X70 چه زمانی معرفی می‌شود؟

گوشی‌های سری Vivo X70 چه زمانی معرفی می‌شود؟

شرکت ویوو تایید کرده است که قصد دارد گوشی‌های سری Vivo X70 را ۹ سپتامبر معرفی کند.

پیش از این اعلام شده بود که گوشی‌های سری Vivo X70 شامل سه مدل Vivo X70، Vivo X70 Pro و Vivo X70 Pro+ می‌شود. شرکت چینی ویوو تصاویری از گوشی هوشمند Vivo X70 Pro+ منتشر کرده است و اطلاعاتی در مورد بعضی ویژگی‌های کلیدی آن به اشتراک گذاشته است.

گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Vivo X70 Pro+ دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ است، یک حسگر اثر انگشت نیز درون صفحه نمایش تعبیه شده است هم‌چنین به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده است و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه شده است.

یک دوربین چهارگانه نیز در پنل پشتی این گوشی قرار گرفته است و یک فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی می‌کند. یک قسمت خالی مشکی رنگ نیز در سمت راست دوربین چهارگانه به چشم می‌خورد علاوه بر این به نظر می‌رسد که نسخه نارنجی رنگ این گوشی دارای پوشش چرمی است.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی‌های Vivo X70 و Vivo X70 Pro دارای صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۲۰ هرتزی هستند علاوه بر این گوشی‌های ذکر شده به تراشه اگزینوس یکهزار و ۸۰ مجهز شده است و از فناوری شارژ سریع ۴۴ واتی بهره می‌برد. به احتمال زیاد نسخه‌های جهانی دو گوشی X70 و X70 Pro به تراشه دایمنسیتی یکهزار و ۲۰۰ مجهز خواهند شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد