hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > بنا: فرایند و چرخه برای فدراسیون‌هاست، من هم روش خودم را دارم

بنا: فرایند و چرخه برای فدراسیون‌هاست، من هم روش خودم را دارم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید می کند که عدالت در انتخاب تیم اعزامی به جهانی نروژ صددرصد رعایت شده است.
محمد بنا در نشست خبری سرمربیان تیم‌های ملی که از صبح امروز (٨ شهریور) در محل فدراسیون کشتی برگزار شد، درخصوص انتقاداتی که درخصوص انتخاب ملی پوشان اعزامی به جهانی نروژ مطرح می‌شود، گفت: الان دو مسئله مطرح هست که یکی اینکه من باید پاسخگوی نتیجه المپیک باشم و دیگری فرآیند انتخاب ملی‌پوشان در جهانی 2021. المپیک که گذشت، سال‌های قبل هم گذشته، امروز مسئله فرایند انتخابی است. فرایند از دوره رسول خادم است و چرخه از دوره دبیر ولی من سال‌هاست شرایط خاص خودم را در ارتباط با انتخابی داشتم. فرآیند رسول خادم یک شکل است و چرخه علیرضا دبیر هم یک شکل و من شرایط خودم را دارم و صددرصد عدالت رعایت شده است.
وی تاکید کرد: کرونا بهانه نیست، اگر کرونا نبود مسابقات کشوری برگزار می‌شد. گرچه در این دو سال و نیم چند مسابقه را از دست دادیم اما دو جام تختی برگزار کردیم و مسابقات جهانی نورسلطان و انتخابی‌ها برگزار شد. ما دو تیم المپیکی و جهانی داشتیم، باید مسابقه برگزار می‌کردیم تا تیم جهانی نیز مشخص شود.
بنا گفت: مرحله اول انتخابی ما برای جهانی نروژ جام تختی بود که به هر استانی سهمیه خواست دادیم. حتی نفرات سوم هم کشتی گذاشتیم. 10 نفر اول شدند و قبل از این هم آسیایی قزاقستان را داشتیم که مدال آورانش کنار ماندند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد