hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > شیک ترین مدل مانتو بچگانه 1400

شیک ترین مدل مانتو بچگانه 1400

اغلب دختر بچه ها علاقه زیادی به پوشیدن مدل مانتو های بچه گانه دارند و این مدل مانتو ها در انواع طرح های زیبا و متفاوت موجود هستند؛ در ادامه مدل مانتو بچگانه با جدیدترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد.

مدل مانتو های بچه گانه امروزه در انواع طرح های اسپرت و مجلسی طراحی می شوند که انتخاب طرح مانتوها به سلیقه شخصی و مکانی که قرار است مانتویتان در آنجا پوشیده شود بستگی دارد. مدل مانتو بچگانه طرح های شیک و فانتزی دارد و اگر مدل و طرح مانتویتان با ویژگی های ظاهری کودکان مطابقت داشته باشد فرزند شما شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر می رسد.

مدل مانتوی بچه گانه اسپرت و مجلسی بهتر است از بین طرح های فانتزی و رنگ های شاد انتخاب شود تا کودکان چهره جذاب و متفاوت تر پیدا کنند و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسند.

مدل مانتو بچگانه با طرح های زیبا و شیک

مدل مانتوی مدرسه و مدل مانتوی مجلسی و اسپرت از انواع طرح های شیک و زیبا مدل مانتوی بچگانه هستند. مدل مانتوهای مدرسه نسبت به مدل مانتوهای اسپرت و مجلسی بچگانه رسمی تر هستند و اگر کودک شما تمایل دارد که در مکان های بیرون از مدرسه از مانتوها استفاده کند بهتر است مانتوهای اسپرت و مجلسی را برای او تهیه کنید.مدل مانتوی بچه گانه اسپرت

مدل مانتوهای اسپرت بچه گانه اغلب با پارچه های جین و لی دوخته می شوند و این مدل مانتوها به صورت طرح دار و فانتزی موجود هستند. مدل مانتوهای اسپرت بچگانه همچنین با پارچه های نخی و خنک نیز برای فصل تابستان نیز موجود هستند که بهتر است برای جلوگیری از تعریق کودکان از این مدل مانتوها در فصل تابستان استفاده کنید.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد