hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۴۰۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های ایلام بستری هستند

۴۰۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های ایلام بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: هم اکنون ۴۰۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های ایلام بستری هستند.
​محمد کریمیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در استان ایلام از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا امروز، تعداد ۵۳ هزار و ۱۹۸ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و متاسفانه تعداد ۹۴۵ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.
وی افزود: همچنین در حال حاضر تعداد ۴۰۷ بیمار مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان‌های استان بستری هستند و مراحل درمان و مراقبت‌های مربوطه به آنان در حال طی شدن است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اضافه کرد: تعداد ۵۰ هزار و ۵۱۹ مورد نیز از بیماران مبتلا به کرونا در سطح استان بهبودی کامل یافته‌اند.
وی گفت: در صورت کاستن از سطح مراقبت‌های بهداشتی، احتمال صعودی شدن مجدد بیماری وجود دارد و روند بستری در سایر استان‌ها همچنان افزایشی یا ناپایدار است.
کریمیان تصریح کرد: اگر امسال کنگره عظیم اربعین حسینی انجام شود و مرز بین المللی مهران به عنوان یکی از مرزهای تردد زائران انتخاب شود، لازم است که دانشگاه علوم پزشکی به لحاظ مالی و نیروی انسانی همچون سال‌های اخیر حمایت و پشتیبانی شود.
وی با اشاره به اینکه درحال حاضر بیشترین میزان مرگ و میر در افراد جوان‌تر صورت می‌گیرد زیرا اکثر قریب به اتفاق افراد مسن در سطح کشور با واکسیناسیون ایمنی پیدا کرده‌اند، بیان کرد: افرادی که دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، ایمنی کامل در برابر این بیماری ندارند و باید تا دریافت دوز دوم و ایمنی کامل؛ پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد