hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > شرکت ها > 9 ادعای گول زننده در طراحی سایت

9 ادعای گول زننده در طراحی سایت

 با توسعه فضای اینترنت و انتقال بسیاری از کسب و کارها و مشاغل به این فضا، شرکت‌های طراحی سایت بسیار زیادی نیز ایجاد شده‌اند و افراد بسیاری نیز کار طراحی وب سایت‌های مختلف را بر عهده گرفته‌اند. لازم به ذکر است که این دسته از شرکت‌ها و افراد می‌توانند کار طراحی سایت مورد نظر شما را با هزینه‌ها و تعرفه‌های گوناگون و با در نظر گرفتن امکانات مورد نیاز وب سایت، انجام دهند. 

 با توسعه فضای اینترنت و انتقال بسیاری از کسب و کارها و مشاغل به این فضا، شرکت‌های طراحی سایت بسیار زیادی نیز ایجاد شده‌اند و افراد بسیاری نیز کار طراحی وب سایت‌های مختلف را بر عهده گرفته‌اند. لازم به ذکر است که این دسته از شرکت‌ها و افراد می‌توانند کار طراحی سایت مورد نظر شما را با هزینه‌ها و تعرفه‌های گوناگون و با در نظر گرفتن امکانات مورد نیاز وب سایت، انجام دهند. در صورتی که قصد داشته باشید یک وب سایت کاملا حرفه‌ای و اختصاصی برای کسب و کار خود طراحی کنید، نیاز به پرداخت هزینه بیشتری هم خواهید داشت. در این میان بسیاری از افراد و وب سایت‌ها، از 9 ادعای گول زننده در طراحی سایت استفاده می‌کنند که در این مطلب به بیان این دسته از ادعاها خواهیم پرداخت.

قبل از خواندن این مقاله روی لینک طراحی سایت مشهد کلیک کرده و لیست امکانات طراحی سایت را بررسی نمایید

طراحی سایت رایگان

طراحی و ساخت سایت حرفه‌ای رایگان یکی از عبارت‌هایی است که با ورود به برخی از وب سایت‌ها مشاهده خواهیم کرد. اما آیا این ادعا می‌تواند صحیح باشد؟

لازم به ذکر است که طراحی وب سایت، یک دانش کاملا تخصصی است که بسیاری از افراد پس از گذراندن دوره‌های مختلف آموزشی و تحصیلی به آن دست خواهند یافت. پس از گذراندن دوره‌های مورد نیاز و کسب تخصص کافی در این زمینه، افراد و شرکت‌ها می‌توانند کار طراحی وب سایت‌های مختلف را به صورت کاملا حرفه‌ای را انجام دهند. در این میان مشاهده می‌شود که برخی از ادعاهای گول زننده توسط برخی از افراد بدون دانش و تجربه در این زمینه، مطرح می‌شود. در بعضی از موارد، این دسته از افراد، یک دامنه را به نام شما ثبت خواهند نمود و سپس آن را به یک وبلاگ، لینک خواهند داد. پس از مدت زمانی نیز قادر خواهند بود کنترل این وب سایت را به دست بگیرند و هزینه‌هایی را از شما دریافت نمایند. 

در برخی از موارد نیز هدف افراد و شرکت‌های طراحی از انجام این تبلیغات، ساخت سایت رایگان با قالب آماده است. در این صورت، چنین قالبی از قبل، طراحی شده و بر روی اینترنت منتشر شده است. بنابراین این دسته از افراد و شرکت‌ها آن را جستجو می‌کنند و به صورت رایگان در اختیار کاربران و متقاضیان خود قرار می‌دهند. از این طریق این دسته از افراد این امکان را خواهند یافت که نظر کاربران خود را برای خرید هاست و دامنه جلب و جذب نمایند. آنچه مسلم است این است که طراحی وب سایت برای شما حتما هزینه‌هایی را در بر خواهد داشت. بنابراین این نکته را مد نظر قرار دهید. 

 لذا قبل از اقدام به طراحی وب سایت مورد نظر خود، لازم است هزینه ایجاد سایت را مورد بررسی دقیق قرار دهید و سپس سفارش طراحی سایت حرفه‌ای خود را به یک شرکت متخصص و با تجربه واگذار نمایید. شرکت طراحی سایت مشهد می‌تواند کار طراحی وب سایت مورد نظر شما را با هزینه متناسب و منطقی انجام دهد.

ساخت وب سایت شخصی رایگان

در صورتی که تمایل داشته باشید یک وب سایت شخصی برای خود راه اندازی کنید به طور حتم یکی از دغدغه‌های قابل توجه شما، هزینه طراحی سایت مورد نظر خواهد بود. در این صورت این امکان وجود دارد که شما در موتورهای جستجو، عباراتی از قبیل طراحی وب سایت رایگان را وارد نمایید. در این صورت به وب سایت‌های زیادی وارد خواهید شد که ادعا می‌کنند می‌توانند یک وب سایت را بدون هیچ هزینه‌ای و به صورت کاملا رایگان، برای شما طراحی و راه اندازی کنند. 

برای نمونه، برخی از افراد به مشتریان خود وعده می‌دهند که می‌توانند با استفاده از ورد پرس، به ایجاد سایت فروشگاهی رایگان و یا دیگر انواع وب سایت‌ها دست بزنند. اما در عمل، اتفاق دیگری روی خواهد داد. چراکه از طریق طراحی سایت با ورد پرس، لازم است هزینه‌ای را بابت خرید هاست و دامنه پرداخت کنید. این میزان از هزینه، دارای یک نرخ و تعرفه پایه است و از طرف دیگر، بسته به حجم اطلاعاتی که قصد دارید بر روی وب سایت مورد نظر خود قرار دهید لازم است هاست بیشتری نیز خریداری کنید.

لازم به ذکر است این میزان از هزینه به صورت دوره‌ای، تکرار خواهد شد. بنابراین تنها یک بار ملزم به پرداخت آن نخواهید بود. این عامل، تنها یکی از هزینه‌های مورد نیاز شما برای طراحی سایت خواهد بود. در ادامه این مسیر، به هزینه‌های دیگری هم نیاز خواهید داشت. بنابراین لازم است این نکته را در هنگام سفارش طراحی سایت در نظر داشته باشید و فریب وب سایت‌ها و افرادی که ادعای انجام طراحی سایت به صورت کاملا رایگان را دارند، نخورید.

خرید وب سایت رایگان

همان‌طور که گفته شد طراحی و یا خرید وب سایت به طور حتم برای شما هزینه‌هایی را ایجاد خواهد کرد. اما در این میان عده زیادی از افراد و وب سایت‌های اینترنتی به شما وعده می‌دهند که این کار را بدون هیچ گونه هزینه و تعرفه‌ای، از طریق استفاده از نرم افزار سایت ساز و یا فروشگاه ساز به صورت کاملا رایگان، انجام خواهند داد. لازم است بدانید نرم افزار سایت ساز به طور کلی به ابزاری گفته می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید وب سایت مورد نظر خود را بدون نیاز به دانش کد نویسی و دانش فنی طراحی کنید. اما این عامل، به این معنی نیست که هزینه‌ای بابت خرید هاست و دامنه پرداخت نخواهید کرد. لازم به ذکر است که طراحی این وب سایت‌ها به طور معمول، در حالت پایه، رایگان خواهد بود. اما در صورتی که بخواهید از امکانات بیشتری بهره مند شوید لازم است بابت آن پول پرداخت کنید و یا به صورت سالیانه، هزینه‌ای را بپردازید.

خرید وب سایت ارزان

طراحی سایت ارزان و یا خرید آن، از دیگر روش‌های تبلیغاتی بسیاری از وب سایت‌ها برای جلب نظر مخاطبان است. در صورتی که هر یک از این عبارت‌ها را در موتورهای جستجو پیگیری کنید وب سایت‌های زیادی برای شما باز خواهند شد. اما کافی است به این سایت‌ها وارد شوید و با تعرفه و هزینه مورد نیاز برای طراحی یک وب سایت مواجه گردید. 

اگر می خواهید از این ادعاهای نامناسب رهایی پیدا کنید پیشنهاد می کنیم با شرکت سورینت که دارای 10سال سابقه طراحی سایت در مشهد می باشد مشورت کنید !

 

سفارش طراحی وب سایت

در صورتی که قصد دارید برای توسعه کسب و کار خود در فضای مجازی، یک وب سایت طراحی کنید به این عامل توجه داشته باشید که هیچ شرکت و یا فردی این اقدام را به صورت رایگان برای شما انجام نخواهد داد. بنابراین به دنبال یافتن بهترین و مناسب‌ترین شرکت طراحی سایت برای انجام امور مورد نظر خود باشید. لازم است کار سفارش وب سایت خود را به شرکتی معتبر ارائه دهید که اعضا و تیم طراحی آن، به اندازه کافی در این زمینه صاحب تخصص و تجربه باشند. هم‌چنین از میان شرکت‌های طراحی وب سایت، شرکتی را برای این کار در نظر بگیرید که می‌تواند طراحی یک وب سایت را با هزینه معقول و منطقی برای شما به انجام برساند. در صورتی که بتوانید سایت مورد نظر را به نحوی حرفه‌ای و اختصاصی و متناسب با نیاز کابران و کسب و کار خود، طراحی کنید می‌توانید هزینه پرداخت شده بابت طراحی آن را، به سادگی به دست آورید. جهت سفارش طراحی سایت مشهد روی لینک کلیک کنید !

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد