hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > وحدانی: تلاش می‌کنیم فخری از فدراسیون شمشیربازی جدا نشود

وحدانی: تلاش می‌کنیم فخری از فدراسیون شمشیربازی جدا نشود

دبیر فدراسیون شمشیربازی گفت: هفته گذشته جلسه‌ای میان باقرزاده رئیس فدراسیون و فخری برگزار شد و باقرزاده تاکید کرد که با این استعفا مخالف است.
محسن وحدانی، دبیر فدراسیون شمشیربازی درباره موضوع استعفای پیمان فخری از سرمربیگری تیم ملی سابر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: واقعیت این است که پیمان فخری سر مربی با دانش تیم ملی شمشیربازی در اسلحه سابر در توکیو از سمت خود کناره‌گیری کرد، ولی همان جا با این موضوع از طرف فدراسیون مخالفت و اعلام شد که صحبت در این باره در تهران انجام شود. پس از بازگشت کاروان المپیک به تهران، فخری باز هم خواسته‌اش مبنی بر استعفا از سرمربیگری را تکرار کرد.
وی ادامه داد: هفته گذشته جلسه‌ای میان باقرزاده رئیس فدراسیون و فخری برگزار شد و باقرزاده تاکید کرد که با این استعفا مخالف است. به هر حال رایزنی‌ها ادامه دارد و تکلیف این موضوع در هفته جاری مشخص خواهد شد.
دبیر فدراسیون اضافه کرد: اگر  به هر دلیلی این اتفاق رخ دهد به خانواده شمشیربازی و علاقه مندان این ورزش این اطمینان رو می‌دهیم که آقای فخری در قالبی دیگر کنار تیم ملی و فدراسیون شمشیربازی خواهد بود و از این فدراسیون جدا نخواهند شد.
وحدانی اضافه کرد: قطعا فشار بیش از حد کار در دو جبهه سرمربیگری و مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک بر پیمان فخری خستگی مضاعفی داشته و این موضوع می‌تواند تاثیر زیادی بر این تصمیم باشد.
وی در پایان گفت: فخری پیش از المپیک به دلیل خستگی بیش از حد این تصمیم را داشت که پس از المپیک چه با کسب مدال و چه عدم کسب مدال از سرمربیگری استعفا دهد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد