درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 86206 | 06 شهریور 1400 ساعت 10:31

باغبانباشی: هدف‌مان کسب رتبه‌ای درخور نام سپاهان است/ به دنبال جذب چند بازیکن هستیم

سرمربی تیم فوتسال سپاهان اصفهان گفت: هدف ما کسب رتبه‌ای درخور نام سپاهان است و تلاش می‌کنیم در پایان فصل روی سکوی اول تا چهارم قرار بگیریم.
باغبانباشی: هدف‌مان کسب رتبه‌ای درخور نام سپاهان است/ به دنبال جذب چند بازیکن هستیم


احمد باغبانباشی ،  برنامه‌های تیم فوتسال سپاهان در فاصله تعطیلات لیگ برتر را توضیح داده و اظهار داشت: بعد از انجام آخرین بازی‌مان در لیگ، تیم را به یک استراحت کوتاه فرستاده و پس از آن بلافاصله تمرینات‌مان را شروع کردیم و در 2 نوبت صبح و بعدازظهر در حال تمرین هستیم تا تیم از نظر بدنی به آمادگی مدنظرمان دست پیدا کند.
وی افزود: از نظر تاکتیکی هم تمرینات خوبی پشت سر می‌گذاریم و تیم روند خوبی دارد. بازیکنان تیم به پیشرفت علاقه زیادی دارند و همین موضوع به ما کمک زیادی می‌کند. از امروز در شهرستان مبارکه اردو برگزار خواهیم کرد و به مدت 14 روز در اردو هستیم تا از نظر بدنی و تاکتیکی به شرایط ایده‌آل برسیم.
سرمربی تیم فوتسال سپاهان درباره روند تیم در ادامه مسابقات خاطرنشان کرد: در حال حاضر چند بازیکن را برای جذب در نظر داریم که در صورت قطعی شدن به تیم اضافه خواهند شد و امیدوارم بتوانند به تیم کمک کنند. پیش از شروع بازی‌ها پیش‌بینی کردیم که تیم در پایان رقابت‌ها رده اول تا چهارم جدول را به دست آورد و تلاش خواهیم کرد در پایان فصل به جایگاه مدنظرمان دست پیدا کرده و رتبه‌ای شایسته نام سپاهان به دست آوریم. این امر دور از دسترس نیست و باید برای رسیدن به هدف‌مان تلاش کنیم.
باغبانباشی ادامه داد: به بازیکنان تیم شرایط را توضیح داده‌ایم و بچه‌ها با هدف رسیدن به جایگاه واقعی‌شان در حال تمرین هستند و امیدواریم به هدف‌مان برسیم.


عکس خوانده نمی‌شود