درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 86103 | 06 شهریور 1400 ساعت 07:06

پاکباز: برای اولین بار دست خالی برمی‌گردم/ برای من پیش‌بینی کسب مدال نشده بود

پرتابگر وزنه پارالمپیکی کشورمان پس از عدم موفقیت در پارالمپیک ۲۰۲۰ گفت: در ۶ سال گذشته این اولین مسابقه‌ای که از آن دست خالی به کشورمان برمی‌گردم.
پاکباز: برای اولین بار دست خالی برمی‌گردم/ برای من پیش‌بینی کسب مدال نشده بود


سامان پاکباز پس از ایستان در رتبه پنجم مسابقات پرتاب وزنه کلاس F12 بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو گفت: در مسابقه امروز نتیجه خوبی کسب نکردم و پنجم شدم. نمی‌دانم می‌توانستم رکورد و عملکرد بهتری داشته باشم یا نه، اما همه سعی و تلاش خود را کردم.
وی در ادامه با این وعده که در رقابت‌های آینده جبران خواهد کرد، افزود: برای من پیش‌بینی مدال نمی‌شد و به‌عنوان رتبه چهارم دنیا به اینجا آمده بودم و در نهایت هم پنجم شدم.
این پرتابگر وزنه کشورمان یادآور شد: یک آسیب‌دیدگی از گذشته داشتم که یک سال و نیم با آن درگیر بودم. متأسفانه در اینجا دوباره آن مصدومیت برگشت. البته همه اینها عذر و بهانه است و باید بیشتر مراقب بودم.
پاکباز ادامه داد: واقعاً شرمنده دوستان و مربیانم شدم. به ایران که برگردیم، تلاش می‌کنم در پاراآسیایی 2022 چین بهترین مدال را بگیرم.
وی درباره گرمای هوا در محل برگزاری مسابقات دوومیدانی بازی‌های پارالمپیک توکیو گفت: گرما و شرجی هوا همیشه هست، چرا که مسابقات ما در شهرهای ساحلی برگزار می‌شود. شرایط برای همه یکسان است و گرما همه را اذیت می‌کرد، اما در کل مسابقه خوبی بود.
ملی‌پوش پارادوومیدانی کشورمان اظهار داشت: در 6 سال گذشته این اولین مسابقه‌ای که از آن دست خالی به کشورمان برمی‌گردم. واقعاً شرمنده مردم شدم و قطعاً در مسابقات آینده جبران می‌کنم.


عکس خوانده نمی‌شود