hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدل موی خرگوشی زنانه و دخترانه

مدل موی خرگوشی زنانه و دخترانه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل موی خرگوشی مخصوص خانم های جذاب و مشکل پسند را گردآوری خواهیم کرد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید به موهای خود فرم و حالت بی نظیری را ببخشید.

این مدل مو برای دختران و خانم های جوان انتخابی مناسب می باشد و علاوه بر این اگر شما تمایل دارید سن تان کمتر به نظر برسد بهتر است موهایتان را به کمک آن فرم بدهید.

 در صورت تمایل می توانید موهایتان نبافید آن را در دو طرف سر خود به صورت ساده ببافید که این مدل نیز برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهری آراسته و مرتب داشته باشند انتخابی مناسب می باشد همچنین موها را می توانید فر درشت یا ریز بدهید سپس آن ها را به صورت خرگوشی ببندید. اگر تمایل دارید موهایتان مجلسی تر به نظر برسند می توانید برای از جدا کردن قسمت هایی که تمایل دارید آن ها را به شکل خرگوشی فرم دهید یک قسمت بالایی آن ها را به صورت پاپیون فرم بدهید.

برای بافتن موها می توانید از انواع مدل های مختلف بافت مو ساده و فرانسوی و تیغ ماهی و … استفاده نمایید که هر یک از این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و تغییرات مثبتی را در ظاهر خانم ها ایجاد می کنند.

توجه داشته باشید که برای فرم دادن به قسمت جلویی موها نیز می توانید از فرق وسط یا فرق کج استفاده کنید که انتخاب هر یک از این مدل ها به فرم صورت شما بستگی دارد.

 


امتیاز: 5 (از 2 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد