hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > لامبدا وارد کشور می‎‌شود اگر مرز‌ها کنترل نشوند

لامبدا وارد کشور می‎‌شود اگر مرز‌ها کنترل نشوند

توکلی گفت: در پیک موج پنجم اگر ورودی مرز‌ها کنترل نشود، کرونای لامبدا به راحتی وارد کشور می‌شود.
نادر توکلی، معاون درمان ستاد مقابله با کرونا استان تهران در وضعیت کرونا در کشور اظهار کرد: کماکان وضعیت بیماری در داخل کشور بحرانی است و وضعیت خوبی نداریم.
او افزود: بیماران مبتلا به کرونا به سه دسته تقسیم می‌شوند بیمارانی که با تجویز دارو مرخص می‌شوند و برای ادامه درمان به منزل ارجاع داده می‌شوند و در صورت بروز مشکل به بیمارستان مجدداً مراجعه می‌کنند، دسته‌ای دیگر بیمارانی که به دلیل درگیری ریوی نیاز به مراقبت و بستری دارند، اما به دلیل اینکه وضعیتشان زیاد بد نیست در کلینیک‌های درمانی موقت، تحت درمان قرار می‌گیرن.
توکلی ادامه داد: با این رو.ند روزانه ۶ هزار و ۵۰۷ هزار بیمار نیازمند به بستری ویزیت شوند و طی ۵ تا ۷ روز تحت مراقبت قرار می‌گیرند.
معاون درمان ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: در مرحله آخر بیمارانی هستند که عملاً وضعیتشان به گونه‌ای است که باید بستری شوند که طبق آمار‌ها در تهران، روزانه دو هزار بیمار جدید بستری در بیمارستان‌ها داریم.
او تصریح کرد: نگران شروع سویه جدید لامبدا هستیم که از اروپا گزارش شده است. در پیک موج پنجم اگر ورودی مرز‌ها کنترل نشود، کرونای لامبدا به راحتی وارد کشور می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد