hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش روند ابتلا به کرونا در استان فارس ادامه دارد

افزایش روند ابتلا به کرونا در استان فارس ادامه دارد

 معاون علوم پزشکی شیراز گفت: روزانه شاهد روند افزایشی موارد ابتلا به کروناویروس در فارس هستیم و تمامی گروه های سنی با کمترین بی توجه ای درگیر کرونا می شوند.
عبدالرسول همتی ظهر سه شنبه در نشست روزانه ستاد دانشگاهی علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: کماکان آمار بیماران مبتلا و دارای علائم کروناویروس در فارس به صورت سرپایی، بستری و فوت در حال افزایش است و با وضعیتی بسیار نگران کننده و وخیم مواجهیم.
او با اشاره به شدت انتقال گونه دلتا و مرگ آوری بیشتر کرونا در موج پنجم تاکید کرد: طبق بررسی‌های انجام شده، موارد ابتلاء و فوت ناشی از کووید ۱۹ در تمامی گروه‌های سنی اعم از کودکان تا میانسالان، سالمندان، ورزشکاران و افراد بدون بیماری زمینه‌ای اتفاق افتاده است، بنابراین تمامی گروه‌های سنی با کوچک‌ترین بی توجهی و سهل انگاری درگیر این بیماری می‌شوند.
معاون بهداشت دانشگاه با تبیین وضعیت کنونی، خواستار مشارکت و همکاری بیشتر مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برابر کرونا ویروس شد و ادامه داد: با توجه به روند افزایشی موارد ابتلاء به کرونا ویروس در استان، نیاز است بازدیدها و نظارت‌های دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای دقیق محدودیت‌های کرونایی به ویژه در اماکن پرتردد در استان افزایش یابد.
این مقام مسؤول در دانشگاه مهم‌ترین راه برون رفت از بحران کرونا ویروس و قطع زنجیره انتقال آن را جدی گرفتن این بیماری از سوی تمام اقشار جامعه عنوان کرد و گفت: در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، باید منتظر وضعیتی وخیم‌تر از این در استان باشیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد